Correct

Wij hebben een bestelling geplaatst na aanvraag advies, de reactie en de snelheid van het advies was voorbeeldig en perfect. De bestelling via de website liep een beetje moeilijker maar is uiteindelijk in orde gekomen.

Perfect product, zeer snelle levering en heel goed via de mail op de hoogte gehouden!

Perfect product, snelle levering en zeer goed op de hoogte gehouden via de mail!

Zeer tevreden van materiaal en vlugge levering

Mijn bestelde artikelen zijn volledig naar mijn verwachtingen ingelast. Mooi materiaal, goed verpakt en snelle levering waarvoor dank.

Snel, goede kwaliteit

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Aanrader.

Niet wat ik dacht. Super reactie

Ik heb bij de bestelling kennelijk iets niet goed gedaan, want ik kreeg niet wat ik dacht. Heb het gehouden omdat terugsturen geen zin had vanwege de vervoerskosten. Ben naar aanleiding van dit bericht benaderd door het bedrijf. Ze hebben het geld terugbetaald incl. Verzendkosten. Ik ben er erg blij mee. Super service.

Duidelijk site

Top spul en hele fijn service

Easy Noise Control denkt met je mee. Levert goed spul en op tijd! #Aanrader

Vriendelijk, klant gericht, afspraken worden na gekomen. Gaan im verder met het verlenen van service dan je zou mogen verwachten.

Snelle correcte levering

Prima levering, meedenken met klantwensen

Snelle levering, nog gebeld of andere maat mogelijk was voor snellere zending, top service.

Helemaal top

Goede materialen en snelle levering tegen strakke prijzen

Reageren snel op vragen en geven een goed advies! Snelle levering, keurig verpakt!

Gekregen wat ik verwacht had

Gekregen wat ik verwacht had !

conform verwachting

Snelle levering en goede kwaliteit. Ben zeer tevreden en een aanrader.

Vlotte levering en goed product

Correcte afstemming voor moment van levering

super advies en service!

tijdens een tekefoontje kreeg ik zeer uitgebreid advies. Er werd goed meegedacht! supersnelle verzending en service!

Verschillende keren telefonisch contact gehad met medewerkers van Easy Noice Control over de geluidsisolatie van mijn boot. Ze hebben telkens ruim te tijd genomen en met veel vragen de situatie goed in beeld gebracht. Heeft twee keer een zeer bruikbaar advies opgeleverd waarbij niet automatisch het duurste product geadviseerd werd. Helder advies over de keuzes die ik heb bij het aanpakken van de klus. Inmiddels heb ik de isolatiemaatregelen toegepast met een duidelijk merkbaar resultaat. Prima!

Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen!

Alles precies zoals geadverteerd, inclusief snelle levering! Prima bedrijf, enorm tevreden!

Super goede service

Dit bedrijf heeft een super goede after sales. Komen met een prima oplossing en zelfs meer dan dat. Van harte aanbevolen.

Super klantvriendelijk service

Snel en zeer klantvriendelijk geholpen ! Zeker een aanrader als particulier een kleine bestelling hier gedaan! Een bestelling door mezelf verkeerd geplaatst door mijn eigen fout hebben ze alsnog mijn bestelling kostenloos opgestuurd en de volgende dag al in huis ondanks de corona maatregelen!

Doen wat ze zeggen

Tijdens verzenden goed mail overleg.

Perfecte service

Bestelling ging vlot. Super !

Een perfecte oplossing in een tijd waar thuiswerken de norm is.

Snelle levering, stevig materiaal en een echte meerwaarde voor de kinderen die nu van thuis uit schoollessen volgen.

Geweldig bedrijf

Door de Corona drukte was de levering vertraagd maar na een telefoontje kwam er iemand persoonlijk de bestelling thuis afleveren.

Na eerlijk en goed advies hebben we een bestelling geplaatst. We konden deze de volgende dag ophalen. Aardig geholpen. Ook retourneren na contact was geen probleem. Goede service en aardige medewerkers die met je meedenken.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.