Goed product

polyesterwol platen besteld voor geluidsabsorptie achter onze Amerikaanse koelkast. Snel geleverd, gelijk aangebracht aan muur achter de koelkast. Scheelde direct enorm in geluid van de koelkast. Helemaal blij mee!

prima verlopen

Goede verzorging en klantenbinding.

Zie bovenstaande

prima volgens verwachting

zeer snelle levering

snelle levering. prima producten

Super service, erg mooi en overduidelijk resultaat.

Zeer professioneel. Goed advies. Geen ellenlang offertetraject en na goedkeuring van de foto’s werden mijn akoestische fotopaneeltjes heel snel gemonteerd en geleverd. Het is zo’n leuk hoekje geworden dat ik elke keer blij word als ik er naar kijk. En overduidelijk minder galm in m’n keuken en daar ging het natuurlijk om!

Keurig op tijd

Goede ervaring duidelijk w site

Geluid zonder reflecties!

Weerkaatsing van geluid, daar had ik best last van. Met de Noise Control moppenschuim is dat voorbij. Makkelijk op te hangen door de zelfklevende achterkant. Zit als een huis.

Erg goede product

Dat pop-up venster die op jullie webshop verschijnt is heel vervelend

Ik kon de bestelde spullen de ochtend erop direct bij hun magazijn ophalen (was in de buurt) dat scheelde daarom best was verzendkosten, want ik ga grote delen akoestische polyester wol besteld. Tijdens het ophalen kreeg ik nog wat tips om alles zo goed mogelijk te bevestigen dus dat was mooi meegenomen. Zeer makkelijk te verwerken dus tot nu toe zeer blij mee. De woning is nog niet af dus heb het geheel nog niet kunnen testen. Ik zal hier zeker weer bestellen in de toekomst.

Prima geholpen aan de telefoon voor een maatwerk oplossing!

Voor de restauratie van onze oldtimer zochten we isolatiemateriaal om de carrosserie te isoleren. Telefonisch de mogelijkheden besproken en uitgelegd gekregen. Hierdoor goede keuze kunnen maken. Product werd snel geleverd en is inmiddels naar volle tevredenheid gemonteerd.

Bestelling online was overzichtelijk en bezorging ging snel.

Snel en correct

Het contact was vriendelijk en snel.

Tevreden klant

snel en goed

Goed geadviseerd

Mooi materiaal

correcte service

Snelle en correcte levering.

uitstekende levering

één puntje van opbouwende kritiek, de navigatie op de website kan wellicht ietwat verbeterd worden. Tijdens mijn zoektocht sprong hij spontaan naar de Duitse taal? Verder een heerlijke site voor mensen met gevoelige oren :-)

Zo zou het moeten zijn

volgens afspraak geleverd. uitstekende kwaliteit

kan niet beter!

vlugge en duidelijke bijkomende informatie over de producten als je dat wenst. meer dan correcte afhandeling van de bestelling. top!

Service zoals het hoort te zijn!

Kreeg advies over het te gebruiken materiaal en een dag later had ik het al.

Betrouwbaar en efficiënt.

goede en snelle service

geluidsdemping gekocht om de externe pomp van mijn aquarium te stillen. Helaas niet bezorgt door GLS maar na 1 telefoontje naar easy noise control alsnog de volgende dag binnen!! Super service en de benodigde spullen zijn top!

Bestelling vergeten op te sturen

Na een paar dagen een mail gestuurd met de vraag of mijn bestelde isolatie al onderweg was met de post. Helaas bleek het pakket nog op het verdeel centrum te staan. Daarna was het de volgende dag binnen. Ik heb de motorkist van mijn boot geïsoleerd en ben erg benieuwd naar het resultaat straks als de boot in het water ligt. Materiaal was goed te snijden met een Stanleymes en de plaklaag kleeft goed.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.