Even met de Klantenservice gebeld die mij vragen vakkundig heeft beantwoord.

Veel keus en correcte levering

Na telefonisch advies een goede keuze kunnen maken. Met een vlotte levering. Handig dat bij producten vermeld wordt voor een goedkoper levering mbt de afmetingen

super snel

Het materiaal isoleert nog beter dan ik had verwacht

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit materiaal (dreunplaten).

Goed verzorgd

Geluidsdemping werkt goed en plakt vooral erg goed. Niet duur en snel verzonden. Top!

Top, snel geleverd, goede kwaliteit.

Top, snel geleverd, goede kwaliteit.

top produkten snel geleverd

Vandaag besteld, morgen in huis. Het bestaat echt. En ook nog even gemaild worden over een foutje dat ik maakte tijdens het bestellen. Toppers dus.

Prima service, snelle levering!

Alles zo simpel als het maar kan, er is niks fout gegaan.

Prima materiaal (Bitumen antidreun 5mm) en vlotte levering

Prima materiaal (Bitumen antidreun 5mm) en vlotte levering

Goede kwaliteit van het materiaal, correcte afhandeling.

Goede kwaliteit van het materiaal, correcte afhandeling.

Mooi aanbod en snelle levering!

Ze verkochten precies de uitvoering die ik zocht en ik kreeg zeer snel de verzendbevestiging toegestuurd. De volgende dag al in huis! Bedankt!

Alles goed geregeld

Zeer goed geholpen en top eindresultaat

Door de hoge plafonds in onze woning hadden we behoorlijk last van een galm. Door op diverse plekken de akoestische plafondpanelen te plaatsen is dit volledig verholpen.

uitstekend

Op tijd geleverd, precies zoals afgesproken

makkelijk bestellen, goed materiaal, top

trillingsmateriaal voor de sportvloer besteld, snel geleverd, goed materiaal, goede prijs,

top

goede service en snelle levering

Prima service en prima produkt

Het geluid van het doortrekken van het toilet van de bovenburen is zo goed als verdwenen!

Super snel geleverd !

Een bedrijf waar je van op aan kan, komt zijn afspraken na !!! Super goede producten, zeer snelle levering, mooi verpakt. Bedankt voor jullie goeie telefonische adviesen ! Bernard, Musselkanaal

goed product

prima prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

Slechte bezorging

Voor 55euro verzendkosten worden de matten op de stoep (openbaar trottoir) neergelegd en mag je ze zelf naar binnen dragen naar het woonadres ZEER BOOS Daarna wel super correct opgelost door Easy Noise dmv terugbetaling van de verzendkosten, maar het extern vervoersbedrijf mogen ze wel vervangen Product en contact 5 sterren!

nette reactie op vraag, snelle levering

korte vraag snel en passend beantwoord. Ook de vervolg vraag keurig binnen 1 dag beantwoord ondanks dat het om een relatief kleine order ging. Snelle levering binnen 1 dag, keurig aangemeld.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.