goed en snel

Bestelling was snel binnen en kwaliteit is goed.

Super blij!

Super blij!

Uitstekend isolatie voor een riolering

Enige minpunt was de penetrante lucht van de isolatie die overal in huis te ruiken was gedurende een week.

Snel en netjes geleverd

Keurig

Materiaal in orde en snel geleverd

Prima ontdreuningsmateriaal gekocht. Snelle levering

Uitstekend en snel geholpen

Had een vrij specifieke vraag voor isolatie. Heel snel een prima advies ontvangen. Daarna werd het gewoon snel geleverd.

zeer correct en vlotte levering.

Top produkten voor een correcte prijs.Tot volgende keer.

Snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke website, snel geleverd. Mail gekregen, waarbij je attent gemaakt wordt op de juistheid van je order. Track&trace, ook fijn. Kortom.....tevreden.

Gewoon zoals het hoort!

Prima ervaring, duidelijke site en goede service. Btw betalen over verzendkosten is alleen voor mij nieuw.

goeie en snelle service

goeie en snelle service

Heldere uitleg van de producten en hoe die te verwerken zijn. Levering naar de Waddeneilanden was mogelijk. En die kwam binnen 2 werkdagen. Levering was compleet.

goed maar zuinig..en niet perfect

Snelle levering. Mat levert weldegelijk een verbetering van de geluidswering op. Doch, deze mat heeft volgens opgave 140 op 200. De maten zijn belangrijk voor het inpassen bij de toepassing. Wat blijkt... nameting leert dat de mat geen 200 cm is maar slechts 198 cm. Bovendien is de mat schuin afgesneden -> dit resulteert dat dit nog 2cm dient ingekort te worden. Dit is alles is toch echt jammer. Geef 5 cm meer en dan heb je dergelijke opmerkingen niet !

Snel

Snelle en goede levering

Goed bereikbaar voor vragen, prima persoonlijke reactie.

Extreem tevreden

Perfecte service en levering.

snel, goed, betrouwbaar en prima producten

Goede en snelle beantwoording op productvragen en toepassing vergezeld van snelle levering

Zeer vlug en goed

Hoog service niveau

Ondanks verkeerd ingevulde bestelling, toch snel en kosteloos verstuurd!

Een prompte start van Easy Noise Control!

Mijn pakket arriveert, na een reis met GLS langs Utrecht, Alkmaar en Amsterdam, met een gewijzigd label vandaag toch op het door mij gekozen afhaalpunt...

Binnen 2 dagen in huis, zorgvuldig verpakt

Zeer tevreden, snelle levering, kwalitatief en met zorg verpakt. Ben zeer tevreden over het product!

Noise control doet wat het beloofd!

geweldige geluiddemping. Beter dan verwacht dus een super aankoop.

informatieve website, goede en snelle service.

Informatieve website, goede en snelle bezorgservice, met ook de mogelijkheid tot bezorging bij een servicepoint (niet op huisadres). Nu ook plannen het informatiecentrum/showroom te gaan bezoeken voor verdere informatie en advies.

vlot en correct

het was dringend en het was er snel!

Prima service en vlotte levering

Geluid absorberende mat besteld en de volgende dag in huis ook prima kwaliteit

prompte en goede levering

Na bestelling direct correcte actie en tijdige levering.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.