De geluidsisolatie is precies wat ik nodig had . En het geeft een mooie verlaging in het geluid van een compressor in een warmtepompboiler.. Ik ben er blij mee

Goede service en snel!

Goede service (ook bij telefonische contact) en snel geleverd. Op de website zou het nog handiger zijn als je kan filteren op akoestische waarden, zodat je een goede vergelijking kan maken tussen prijs en deze waarde.

Conform offerte opgelost met een prima product.

Wij zijn zeer tevreden met de snelheid van en de informatie over het afhandelen van de offerte. Het product is overeenkomstig de verwachtingen.

s'avond's besteld en snel en correct geleverd.

Makkelijk hanteerbaar

Makkelijk in gebruik en makkelijk op formaat te snijden of knippen. Aanrader!

Ik heb een zeer goede ervaring met easey noise

Snelle levering en keurig verpakt. De prijzen van de aangeboden producten zijn zeer gunstig.

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Goed en snel

Snelle levering. Goed verpakt.

snel geleverde producten

Snel geleverd product, goede service.

Goed spul! Had ontdreuningsmatten matten besteld voor onze nogal blikkerige chevrolet matiz, het dak en de deuren voorzien van deze matten. Verschil is goed te merken. Zowel met het sluiten van de deuren als het gonzende geluid tijdens het rijden.

Goede service, goed advies, goede producten en zeer easy

Ik heb een goed uitgebreid gesprek gehad in de showroom en het magazijn om alle relevante opties te bespreken. Hier heeft Easy mij een goed advies uitgebracht. Na het plaatsen van de panelen blijkt de werking van de panelen precies zoals verwacht.

okay

alles snel geleverd

Correcte en tijdige levering

Goede ervaring

Als volgens afspraak.

Prima op tijd geleverd.

Top service en product

Top service en product

Artikel niet op voorraad. alternatief voor zelfde prijs gekregen. Snelle service

Vlekkeloos

Uitgebreid assortiment. Bestelling snel geleverd, niets op aan te merken.

Netjes en vlot geleverd

Erg snel en netjes geleverd

Moeizaam

Blijkbaar word er samengewerkt met GLS. Dit geeft een zeer slecht resultaat. Deze hebben blijkbaar service naar klanten toe op een bijzonder laag pitje. Niet meer van deze tijd. Zowel DHL, UPC als Post.nl scoren aanmerkelijk beter.

Besteld en 2 dagen later in huis, ook al komt ie van het buiteland!

Goede isolatie, mooi verpakt en geleverd. Elke plaat was 100% in orde.

Panelen zijn van superkwaliteit!

Eenvoudig te monteren.

heeel goed produkt

Mooie producten

Prettige website met goede uitleg

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Na vergelijking van de prijzen en materialen bij verschillende shops, kwam Easy Noise Control er zeer goed uit. Ik kan nu ook beamen dat polyesterwol d20/40 echt uitstekend werkt als geluidsabsorptie achter een koelkast in een open keuken.

Snel geleverd, goede kwaliteit platen

Voor de garage als geluidsisolatie polyesterwol plaat gekocht. Werkt prima en is met goede montagekit gemakkelijk te monteren. Keurig resultaat

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.