Correcte en snelle levering

Product voldeed precies aan de verwachtingen. Snel geleverd.

Perfecte service en snelle verzending!

Kort telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het feit dat de gewenste hoeveelheid panelen niet op voorraad was toch binnen de week geleverd. Top!

Duidelijke website en snelle levering

De website bevatte duidelijke informatie om een keus te maken. De levering van de gekozen producten werd vrijwel direct gemeld en overeenkomstig de aanmelding bezorgd.

Goede service en snelle levering

Correcte en snelle levering

Duidelijke site en snelle correcte levering.

Prima product en snelle levering!

Prima product en snelle levering!

goed telefonisch advies en prima verzorgde levering

Ik ben tevreden

Snelle levertijd en het belangrijkste het materiaal voeldoet beter als het orginele(motorkap)

Perfect materiaal.

Snelle correcte service

Reageren binnen dag en snelle verzending

No nonsens firma.

Isolatie plaat besteld in de webshop, 2 dagen later geleverd. Top!

snel service en antwoord

Een vraag gesteld, snel beantwoord. Product binnen 48 uren geleverd

Amazing

Amazing

Prima service, uitstekende kwaliteit

Alle producten keurig en snel geleverd

Voldoet aan de verwachtingen!

Makkelijk te installeren en heeft het geluid van achterframe beduidend gereduceerd. Voor de prijs die je betaald en de dikte van het materiaal (had extra dikke optie genomen), had ik geluidsafname iets hoger verwacht. Maar ik ben zeker tevreden en zal in de toekomst nog bij easy noise bestellen!

prima levering

snelle levering, product voldoet aan verwachting

you are ok

The service and product is ok. Very basic, but ok. I wanted to buy more, worth 500 Euro of your product, but I needed a spin off for your product. Due to lack of knowledge in the field you said it's not possible. Now i'm questioning my future purchase intent.

duidelijke website en snelle levering.

Super quality

Product made with highly quality. Easy to applied. Highly recommended

Met de meeste spoed prima product geleverd

Dik tevreden , aanrader, probleem verholpen.

Super service!

Door een fout bij de transporteur zag het ernaar uit dat ik de bestelling niet tijdig zou ontvangen. Gebeld met Easy Noise Control B.V. en het werd direct opgelost!

Product werkt uitstekend en de levering en service zijn perfect.

Goede service, snelle levering

Het door mij bestelde artikel was niet (voldoende) voorradig. Easy Noise Controle heft me een (duurder) alternatief tegen de zelfde prijs toegezonden zodat wij toch door konden.

prima telefonisch advies, correcte aflevering.

Prima advisering, correcte afhandeling en aflevering.

Perfect.

Product zoals beschreven, behoorlijk en met zorg verpakt, prompt geleverd.

Op tijd en keurig geregeld

Goed en volgens afspraak

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.