perfect advies, perfecte service, top producten, aanrader!!!

voor de ontdreuning van mijn nieuwe bestelwagen was dit reeds de derde keer dat ik beroep op jullie deed, telkenmale mat zéér grote tevredenheid zowel voor het advies, de kwaliteit van het product, de levertermijn als de prijs. wat kan ik als klant nog meer wensen??

Eerste maal bestelt en alles perfect verlopen.

Geheel volgens afspraak

Goede ervaring

Snel en accuraat.

Goede website, eenvoudig te bestellen. Adequate afhandeling en transport per GLS.

Doet waar het voor gemaakt is

Heb het product op de open vlaktes van de carrosserie in de laadruimte gekleefd en ze dempen het geluid zeer effectief van mijn bestelbusje ;)

Goed advies en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed zo

Zeer nuttig!

Correcte afhandeling en snelle levering

Order werd snel afgehandeld, geleverd binnen de 3 werkdagen, goed mailcontact. Kortom een erg nette service.

goed! duidelijke opvolging van onze order, ook per mail goed gevolgd en snelle levering!

Positief

Bestelformulier was wat lastig in te vullen en de verwachtte levertijd van 2 weken was in werkelijkheid 2 dagen , verder was het allemaal dik in orde

kort bondig en correct en snelle service

kort bondig en correct en snelle service

Snelle en vlotte afhandeling!

Snelle levering interessante duurzame producten

Prima service.

Snelle levering, ook geschikt voor kleine particuliere bestellingen.

Zo als het hoort, correct en snel

Zo als het hoort, correct en snel

Prima product

Snelle levering.

Snelle levering. Prima communicatie via mail en telefonisch. Vriendelijk personeel.

Pluspunten

Beoordeling over het product kan ik nog niet goed geven. het is nog niet gemonteerd.

Pluspunten

Goede site en stipte levering !

geen

Pluspunten

Perfect, quality and delivery

Pluspunten

Super snelle levering! Mooi materiaal nu nog afwachten of de geluidsdemping even goed is als de motor draait eens die er terug in zit!

Pluspunten

Snelle reacties op mijn vragen, en een correcte afhandeling. Ik werd goed op de hoogte gehouden en het product voldoet aan de gegeven omschrijving.

Pluspunten

Snelle Service Correct terugbellen Snelle levering

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Geen

Geen

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.