Pluspunten

Heldere informatie per mail. Product is geheel naar wenst.

Pluspunten

Bedrijf verplaats zich goed in de klant, komt afspraken na en is prettig zaken mee te doen.

Pluspunten

Snelle afhandeling en goede communicatie. Snelle correctie van foute bedrukking. Prettig contact!

Een akkoord voor de layout voordat het fotodoek in productie wordt gegeven, kan misverstanden voorkomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Contact met Easy Noise is goed en er werd teruggebeld

Bezorging is moeizaam verlopen. Er zou 26 februari afgeleverd worden. Men schijnt toen wel aan de deur te zijn geweest toen er even niemand thuis was. Geen bericht achtergelaten. Ik heb vrijdag 1 mrt met Easy Noise gebeld. Er zou vandaag NA 12.00u afgeleverd worden. Heel toevallig was vanmorgen de afspraak die mijn vrouw had afgezegd. Zij was derhalve de gehele morgen thuis. Was maar goed ook van de bezorger kwam om ca 10.00u Normaalgesproken zou dit misgegaan zijn, omdat wij niet thuis konden zijn.

Pluspunten

Ik wilde iets bestellen, maar hun adviseerde iets anders wat beter voor mijn toepassing was.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle service, eerlijke prijs

Pluspunten

corecte beantwoording op mijn vragen ,zelfs zondagavond 21.10 uur en maandag werd ik teruggebeld .

Pluspunten

Goede en snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er staat een duidelijke uitleg op de site over de producten. Na bestelling wordt er binnen twee werkdagen geleverd.

Wij hadden vragen over een product en besloten telefonisch contact op te nemen. De receptioniste vertelde ons dat de technische mensen in gesprek waren en vroeg ons of deze terug konden bellen. Helaas hebben ze nooit teruggebeld, na twee van onze pogingen.

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt

Geen

Pluspunten

Netjes verpakt en snel geleverd. De EASYpol die ik had besteld doet ook zijn werk.

Pluspunten

Geachte, De geluid absorberende platen die ik bij jullie heb besteld en correct heb ontvangen, gaan een positief effect generen in mijn audioluisterkamer. Ze zijn nog niet geplaatst, maar ik zie geen problemen net als de kwaliteit van het materiaal. Beleefde groeten, Dirk.

Pluspunten

Goed advies, snelle communicatie en levering

Pluspunten

Goede communicatie en snelle leverening

Zo doorgaan

Pluspunten

The panels look nice in the wall.

I was expecting the results to be better in terms of sound absorption.

Pluspunten

Mooi isolatie materiaal, heb heb EasyPol gebruikt achter een groot schilderij t.b.v. verbetering akoestiek in de woonkamer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

redelijke helder site

geen reactie op vraag via site

Pluspunten

Snelle levering en opvolging; Product heb ik nog niet kunnen uitproberen. Het is nog geen 16 graden.

Pluspunten

Snelle levering product voldoet aan de eisen.

zijn er niet voor ons.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

2x gevraagd om teruggebeld te worden maar nooit gebeurd. Wel netjes geholpen toen ik zelf heb gebeld.

Pluspunten

Snelle respons; Snelle, goed verpakte levering en concurrerende prijzen.

Pluspunten

1 de directe aanpak met de live chat 2 de vlotte opvolging via een deskundige collega ook al ging het om een vrij kleine hoeveelheid 3 vlotte levering

Pluspunten

Goede producten, goed advies en snelle levering.

Sneller reageren op mails

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.