Pluspunten

Levering is supervlot gegaan. Panelen zijn van een uitstekende kwaliteit en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

Prijs / kwaliteit Snelle levering . Nette service.

Pluspunten

Bij vragen wordt heel snel een deskundig en onderbouwd advies gegeven. Levering ook netjes zoals aangegeven en goed verpakt. Zeker aan te bevelen. Vraag vooral van te voren wat het meest geschikt is voor je situatie.

Pluspunten

Ik moet de ontdreuningsmatten nog aanbrengen. Ik kan dus nog geen beoordeling geven.

Pluspunten

Snelle levering van de juiste producten

Pluspunten

Deskundig advies, geen haast, eerlijkheid.

Product overzicht kan duidelijker. Het is dat jullie alle namen en types kennen, maar als bezoeker is het soms lastig je weg te vinden op de Website.

Pluspunten

Snel geleverd en produkten naar verwachting.

Website werkt niet super handig. Moet om weer een ander produkt te bekijken helemaal weer via het hoofdmenu...

Pluspunten

- zeer snelle levering! - foutje bij leveringsadres werd onmiddellijk rechtgezet na snelle reactie van klantendienst

Pluspunten

klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Pluspunten

Duidelijke site

Nvt

Pluspunten

Prima service.

Was in de veronderstelling dat ik had aangegeven dat product zou worden opgestuurd. Is later gecorrigeerd.

Pluspunten

Geen, op tijd geleverd en werkt prima.

Het snijden/of knippen van de Ecosorb is best lastig. Wellicht kunt u daar tips bij geven. De dempingswaarde wordt gesteld op 95%, maar na lang zoeken bleek dat voor 4,5 cm dik. Vermelden van de demping met de dikte erbij is veel duidelijker.

Geen, prima advies, snelle levering

Pluspunten

Goede snelle reacties

iets kleinere doos voor kleine hoeveelheden

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen. Snelle afhandeling.

Pluspunten

prima isolatiemateriaal en goede telefonischeondersteuning

Meer produktinfo op website

Pluspunten

zeer goede service. Gratis nieuw materiaal gestuurd bij afwijking in product.

ga zo door!

Pluspunten

Eigenlijk gewoon prima service

Geen

Pluspunten

Zeer tevreden. Snelle afhandeling. Last-minute wijziging aan mij bestelling ging zeer vlot. Supersnelle levering!

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.