Zeer overtuigende audiofiele verbetering van mijn luister ruimte

In onze nieuwe woning hadden wij teveel last van geluidsreflecties door een harde vloer, wanden en kamer-hoog glas. Door het plaatsen van een tweetal plafond eilanden door Easy Noise Control, verbeterde het algehele klankbeeld in mijn muziek luister ruimte aanzienlijk met meer rust en detail als gevolg. Ook esthetisch passen de twee plafond panelen van elk 3.00 bij 1.20 meter prima in onze woonkamer mede door de inbouw van enkele verlichtingsspots (door de installateurs geplaatst).

bestelling snel verzonden

zeer goede service

Snel

Kleine bestelling super snel geleverd.

Goed, maatwerk kan beter

Snelle communicatie en levering. Advisering was on point en het toesturen van samples om de beslissing te vergemakkelijken wordt niet moeilijk over gedaan. Verbeterpunt is het "maatwerk"; de stukken die ik ontving waren niet helemaal haaks, waardoor er toch wat meer werk aan was dan ik had verwacht. Ook zou ik graag zien dat de stukken op een halve cm nauwkeurig kunnen worden ingegeven.

Had iets netter gesneden mogen worden

Prima product, helemaal voor de prijs. Alleen wat ruw gesneden bij de verhogingen wat wat slordig oogt. Voor de rest helemaal tevreden: snelle bezorging en een prima prijs

Snel en goed verpakt

Bestelling ging soepel en werd snel verzonden artikelen nog niet getest maar voelen kwalitatief goed aan! Aanrader

Mooi op tijd

Netjes op tijd thuis

Snel betrouwbaar inhoudelijk perfect

Zeer positive ervaring met EasyControl

Alles zeer gladjes verlopen: info was prima en bestelproces ook. Snelle bezorging

gewoon goed !

Duidelijke website met goede informatie voor een leek. Zending werd snel geleverd en super verpakt !

product ziet er oké uit

Ik moet het product nog plaatsen, dus nog afwachten

Snel en vriendelijk

De platen werden snel geleverd. Klantenservice vriendelijke. Ook personeel bij verkoop meedenkend en vriendelijk. Zou hier zeker weer bestelling plaatsen wanneer ik weer ga isoleren.

snel geleverd en product ziet er goed uit.

het product is binnen 24 uur bij ons aangekomen

ENC levert prima producten en help je heel goed het juiste product te vinden.

Easy Noise Control heeft een zelf gemaakte foto van 120 bij 80 cm op akoestische doek voor me afgedrukt. De foto was van ongelooflijke kwaliteit, veel mooier dan ik had durven dromen. Het is te mooi om waar te zijn gaat hier niet op: hij is waarlijk te mooi. Via de telefoon hebben de medewerkers van Easy Noise me prima geholpen om de foto die ik wilde hebben te bestellen. Ik zal zeker meer producten van hun gaan afnemen.

Gewoon ouderwets goed

Diverse isolatiematerialen besteld, duidelijke website met genoeg uitleg en productinformatie, makkelijk bestelproces en goede snelle levering zoals gewenst.

Goede communicatie, snelle levering, jammer van GLS.

Zie de headline

Breed assorti

Goede telefonische hulp voorafgaand aan de bestelling, makkelijk te bestellen, snel geleverd. Heerlijk dit soort "ouderwets goede" bedrijven!

Goede uitleg bij aanvraag en snelle levering.

Goede productomschrijving, snelle reactie en vlotte levering. Niets mis mee!

correcte en snelle service

correct

Prima materiaal volgens afspraak geregeld

Prima levering Platen van zeer goede kwaliteit

Heel erg positief

Prettig contact en goed advies .

Zeer snelle levering, productkwaliteit zoals verwacht

Posities

Keurige en correcte levering.

Prima kan niet beter.

Vakkundig en prettig

Vandaag kwam Wesley bij ons langs om te kijken wat we konden doen om de geluidsisolatie van ons appartement te verbeteren. We kregen een deskundig advies. Hij gaf duidelijk aan wat wel en wat niet zinvol is in onze situatie. Hij deed dat op een prettige empathische manier. Wesley, nogmaals bedankt!

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.