Vakkundig en prettig

Vandaag kwam Wesley bij ons langs om te kijken wat we konden doen om de geluidsisolatie van ons appartement te verbeteren. We kregen een deskundig advies. Hij gaf duidelijk aan wat wel en wat niet zinvol is in onze situatie. Hij deed dat op een prettige empathische manier. Wesley, nogmaals bedankt!

Goed advies en goede service

Het kantoor moest van echo verholpen worden. Ze zijn erg klantvriendelijk en advies was goed. Vakkundig en snel geïnstalleerd. Echo volledig verdwenen. We zijn zeer tevreden en raden Easy Noice Control zeker aan!

Vlotte afhandeling

Mooie producten en vlotte levering

Bestelling zeer gemakkelijk via website, snelle levering. Prima service.

Netjes verpakt en goede kwaliteit. Ik zal uw isolatie materiaal aan bevelen.

Vlotte behandeling en correcte afhandeling

Nodige uitleg gevraagd, snel antwoord.

Correcte informatie en snelle levering

Heel toevallig ontdekt tijdens een zoektocht op internet. Jammer dat ik deze informatie niet vroeger had gevonden voor de afgelopen projecten. Het materiaal is van zeer goede kwaliteit tegenover een betaalbare prijs.

Vlot en goed

Snelle levering. Goede prijs

Levering beantwoordt aan mijn verwachtingen

Als simultaantolk moet ik af en toe vanuit mijn kantoor thuis online tolken. De geluidsisolatie op mijn kantoor bewijst nu haar nut.

Goed advies en goede service

Goed geholpen qua advies en erg vriendelijk en goede service. Als de gegeven oplossing nog niet helemaal voldoende is, kom ik graag terug voor meer advies. Voor nu werkt de opgegeven oplossing zeker goed.

Prachtig product

Goed advies op de site, goed bereikbaar, zeer klantvriendelijke site. Goed product. We openden een doos stilte ;-) Daar waren we aan toe!

Dit verwacht je niet meer in deze tijd. Wat een goede service!

Luisteren echt naar je en komen de afspraken na.. En net even een stapje meer.

Prima.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goed, maar niet goedkoop.

Goed, maar niet goedkoop.

Oorverdovend

Vakkundige mannen. Goed ingemeten. Bij montage alsnog bijgesteld in goede zin. En effectief!

Goede service en producten

Goede service snel en goede producten

Superservice

Het product werd snel en netjes geleverd. Hele vriendelijke medewerkers die met me meedachten. Er moest nog een wijziging doorgevoerd worden in de bestelling, ook dit verliep heel soepel. Supertevreden!

Goed advies

Had last van de compressor van de inbouwkoelkast. Op de achterwand een 7mm easymass plaat gelijmd met een 3cm easyfoam erover heen. Heeft wel geholpen. Wel is geluidsisolatie vrij duur.

Alles OK

Ik had maar een kleine bestelling. Ben keurig geholpen. Lijkt me een professionele club daar (ging bestelling zelf ophalen, scheelt nogal!)

Gute Materialien, gute Komunikation

Alles bestens gelaufen, vielen Dank!

Goed advies

Deskundig meedenkend Snel

Snelle en nette levering

Alleen de producten nog niet gebruikt voor mijn luidspreker project.

Goed product

Stond eerlijk gezegd van de isolatiekracht van een paneel van 50mm achter mijn broadcastmic voor reflectiedemping. Opgehaald, lag netjes klaar. Mooie showroom ook.

Prettige ervaring

Ik woon tegenover een caféterras waar gasten ‘s avonds vaak geluidoverlast veroorzaken en ik wilde dus geluids-isolerend materiaal om mijn (holle) voordeur mee op te vullen. Easy seal blijkt goed te werken. Het zou ook brand-remmend zijn. De website bood diverse oplossingen, in verschillende diktes zodat ik het materiaal in de juiste dikte kon bestellen. De bestelling was er de volgende dag in een passende kartonnen verpakking en ik kon gelijk aan de slag. Het materiaal is simpel met een stanley mes op maat bij te snijden. Een hele prettige ervaring en nu minder lawaai in huis!

Duidelijke uitleg en snelle levering.

Na contact te hebben gehad wist ik gelijk wat ik moest bestellen, snelle levering alleen bleef het in mijn account op in behandeling staan en niet op verzonden ofzo.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.