Goede telefonische service en advies voor isolatie oplossing.

Goed contact en mooie producten! Levering binnen aangegeven termijn.

Meedenkend

Fijne service. Kan geen verbeter punt bedenken

prima, snel bezorgd, goede service

flexibel, snel..

Snel en degelijk. Precies wat beloofd was, werd meteen geleverd!

Exelent produit facile a mettre en oeuvre.

Première expérience avec vous ?

zeer goed

zeer vlug en duidelijk

Ik had op een groter effect gehoopt.

Het is wellicht een prima product maar het effect in onze kamer was vrijwel niet merkbaar. Ik denk dat het oppervlak van de plaat in relatie tot de grootte van de ruimte te klein was. De bestelling werd overigens op het afgesproken tijdstip goed afgeleverd en de plaat was eenvoudig te monteren.

Mooie producten en geweldige service

In verband met aanschaf van een oldtimer bus die nogal herrie maakt ben ik op zoek gegaan naar materialen om de cabine wat stiller te maken. Bij Easy Noise Control uitgekomen waar ze me uitgebreid hebben toegelicht welk materiaal op welke plek zinvol is. Met name ontdreuningsmatten en isolatieplaten. En ik kon de materialen direct meenemen. Werkt fantastisch. Dank voor de goede service.

Snelle service, goede materialen en prijs

Prima prijs kwaliteit verhouding

Verzorgde isolatie, keurig verpakt, goede prijs en snelle levering.

Betreft toepassing in de motorkist van een open vlet. Vooraf het geluid gemeten zonder isolatie. Na toepassing van de isolatie was het geluid niet gereduceerd, was nog steeds 72 decibel. Is een stalen vlet welke waarschijnlijk meer resoneert dan een polyester vlet/sloep.

Geleverd wat ik besteld had dus geen klagen.

Boven verwachting.

Mooie en overzichtelijke website . Duidelijk antwoord op een nog bestaande vraag binnen een uur, telefonisch, van een echte medewerker. Niet via een vaag mailtje 2 dagen later zoals de norm lijkt. Ik vond het bijzonder. Ook de producten voldeden helemaal aan de verwachting. dus duidelijk een aanrader!!!

Helemaal top!!

Snelle en goede service.

uitmuntende service

de levering was "sneller" dan gepland alles keurig verpakt

Super snel geleverd en top afhandeling

Prima product

Mijn bestelde geluiddempende isolatie voldoet prima aan de door mij gestelde eisen Ik ga zeker vaker bestellen bij deze club! Snelle levering

Hulplijn is super

Ondanks dat ik (voor nu) enkel over de hulplijn kan beoordelen, is dit een erg goed bedrijf. Er wordt snel en duidelijk geantwoord op vragen ook vergeleken vergelijkbare bedrijven. Verder wordt er mee gedacht naar een oplossing. Erg vriendelijk en professioneel. Ik vond dat het bedrijf direct een goede recensie verdiende na het gesprek. Bedankt!

Ik ben er stil van

Letterlijk en figuurlijk. Goede uitleg (ook over wat niet werkt). Goede spullen en snel geleverd.

perfect

snelle levering en materiaal is zoals beschreven mvg rob

correct en stipt

correcte uitleg en vlugge levering

Snel bezorgd en goede kwaliteit

makkelijke site en snelle levering

wat je zoekt is makkelijk te vinden op hun site en super snelle levering

Goed product, goede service.

Trillings dempende plaat voor onder de wasmachine was snel geleverd. Duidelijke uitleg en ook snel telefonisch antwoord op een vraag over het op maat maken. Super!

Echt kwaliteit!

Prima via de chat geholpen. Bestelde spullen lagen netjes klaar bij afhalen.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.