Top materiaal

Zeer goede service, prima materiaal

Prima advies

Prima advies en isolatie snel geleverd.

Geweldige service

De akoestische platen die ik heb besteld zijn prima en werken goed in mijn praktijk, de galm is helemaal weg. Omdat ik een fout had gemaakt bij het bevestigen van één van de platen, viel deze eraf en kon ik die niet meer goed opplakken. Toen ik belde voor advies hierover, zei de medewerker vrij direct dat hij kosteloos een nieuwe plaat zou opsturen. Die had ik de volgende dag al in huis en zit nu op het plafond. Topservice, ik ben dik tevreden!

Goed werkend product en snelle levering

Zie boven

Service zoals service hoort te zijn

Bij Easy Noise Control B.V. EASYfoam FireSeal en EASYmass besteld. Door een fout bij GLS was mijn bestelling zoek geraakt. Hierover contact opgenomen met Easy Noise Control B.V. Deze hebben dit direct opgepakt door een nieuwe levering uit te leveren. Uiteindelijk kwam ook de zoekgeraakte bestelling aan. Deze mocht ik houden omdat het te kostbaar was om het weer te laten ophalen. Service met de hoofdletter S. Ga zo door!

Goede service, goed product

Levering was heel snel, uit voorraad. Goede, persoonlijke, communicatie per mail. Het bestelde product werkt conform verwachting. Blije klant!

Het eindresultaat is geweldig!

Het bestelproces is niet gericht op particuliere klanten, komt wellicht ook door de kosten van het product. Maar het resultaat telt en dat is een prachtig doek aan de muur en een heerlijke demping van het kabaal in huis!

Snelle service en goed product

Spullen worden snel geleverd, in dit geval anti dreunplaten. De kwaliteit is top.

Prima spul.

Geleverd volgens afspraak en goed materiaal.

De panelen doen helemaal wat ervan verwacht wordt

De panelen doen helemaal wat ervan verwacht wordt. Fenomenaal en beter dan voor mogelijk gehouden. Ik ben een tevreden klant.

Na eerder probleem met levering nu fantastisch opgelost

Erg tevreden hoe Easy Noise een eerder leverprobleem heeft opgelost. De geleverde goederen zijn precies op de afgesproken tijd afgeleverd.

duidelijke website en snelle levering

correct en prima

Top product

Top product, makkelijk te verwerken. Plakt fantastisch goed. (Je moet wel in 1 x goed plakken, want de kleefkracht is ongelooflijk)

goed advies, keurige behandeling

prima advies en keurige behandeling

Precies het juiste advies en dus het goeie product en resultaat!

Erg tevreden. Wilde net even weten welk product ik nodig had en het advies hielp mij over de drempel heen om met dat product zelf aan de slag te gaan. Nu een erg goed geluidsgeisoleerde CV kast.

Geweldige sevice.

Super geholpen en de isoleerplaten werken optimaal.

Maandag besteld, dinsdag gebracht; ik kon het teveel bestelde retour zenden en binnen 3 dagen stond het bedrag op mijn rekening. Hulde aan dit bedrijf!

Polyesterwol voor een goede prijs

Ik had een stuk polyesterwol nodig dat ik bij Easy Noise Control direct kon ophalen voor ene goede prijs.

Uitstekend geluiddempend materiaal.

Goed te verwerken geluiddempend materiaal met kleefkant gekocht. Prima kwaliteit en snel geleverd!

Prima, snelle levering

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Snel en goede prijs

Ze leveren prima en voordelig kwaliteits materiaal

Wij hadden na aanraden van een medewerker een plafondeiland voor de keuken besteld,waar we veel last van galm ondervonden. Onze eigen plaatsing was een fiasco, ,maar na een telefoontje met easy noise kwamen zij ons helpen met de montage, zodat we met een goed gemonteerd paneel, en een heel tevreden gevoel , verlost zijn van de galm in de keuken. We zijn zeer tevreden met de aanschaf. Heel erg te spreken over de vriendelijkheid van alle medewerkers,en hun service en nazorg. TOP

correcte levering

de eerste keer dat ik hier way besteld heb en geen probleem ervaren

Snel in huis

Snel in huis, goede prijs

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.