Keurig, netjes en snel

prima site , duidelijk en super snel geleverd.

Mening over ervaring wordt nog gevormd

Na bericht dat de levering tot vrijdag 26-3 vertraagd zou zijn hoorde ik niets meer toen op genoemde datum niet geleverd werd. Aansluitend heb ik de woensdag erna een mail gestuurd met de vraag wanneer levering nu verwacht werd. Geen antwoord ontvangen. Wel kort daarna bericht van KPN van levering op vrijdag. Aansluitend werd er een verkeerd product geleverd. Dat is nu geretourneerd - niet duidelijk hoe of waar ik kosten van retourneren verkeerde product kan declareren. Ik heb vrijdag contact opgenomen met de servicelijn of het bestelde product wel leverbaar is maar inhoudelijk geen antwoord op ontvangen. Kortom; m.i laat communicatie echt te wensen over. Dat product niet voorradig is kan gebeuren maar wees meer duidelijk. Of het meer sterren worden en alsnog aanbeveling laat ik afhangen van verdere afhandeling van mijn bestelling

Hartstikke tevreden

Super tevreden en snelle levering

Kwaliteit is zoals verwacht maar verpakking niet

Mooie kwaliteit maar spijtig van zeer slordig inpakwerk:

Prachtige handdoeken en badjassen

Vriendelijk personeel, zeer goede service

Personeel geeft goede adviezen . Denken mee met de klant en hun portemonnee. De producten zijn van mooie kwaliteit.

Prachtige handdoeken, maar je moet wel geduld hebben

De beloofde levertijd werd niet nagekomen en pas nadat ik zelf contact opnam kreeg ik te horen dat er vertraging was. Alle begrip, Corona etc, maar hou je klant op de hoogte van de vertraging.

Proficiat

Perfect geleverd, en buitengewone kwaliteit

Snel en mooi

Voor de tweede keer besteld bij Linnenmode, weer prachtige handdoeken wn super snelle levering.

Levering keurig op tijd. Kwaliteit badjas is super.

1e dag gebeld over de lengte van de dekbedhoezen. Volgende dag in huis. Geweldig toch??

zie boven

Snelle service, goede producten

Handoeken besteld er zat iets langere levertijd op, wordt direct gecommuniceerd , en op de dan afgesproken dag geleverd.

Volledig in orde.

Snelle levering. Ook bij nabestelling een snelle service.

Hat alles so geklappt, wie es sein sollte!

Es war unsere erste Bestellung bei Linnenmode. Der gelieferte Bademantel ist von guter Qualität. Gerne wieder!!

Prachtige kwaliteit

Goede keus, mooie kwaliteit, goede service met snelle en prima verzending

Correct, snel

Op tijd, geleverd cf. afspraak.

snel en goed verzorgd geleverd

Snelle levering.

Netjes en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Omdat ik niet wist hoe een bepaalde badjas qua maat zou vallen, heb ik een vraag per e-mail gesteld. Ik werd snel hierover teruggebeld en kon mijn bestelling plaatsen. Na enkele dagen kwam mijn nieuwe badjas binnen, zoals toegezegd.

Fijne winkel groot in keuze

Prima site, keurig geïnformeerd en pakket netjes verzonden.

Bijzonder positief

Bestelling was niet op voorraad, keurig gecommuniceerd.

Goede sevice

Wij hebben voor de tweede keer via internet wat gekocht. De eerste keer is het bezorgd en de tweede keer hebben wij het afgehaald. Goede service en zeer vriendelijke geholpen door Petra.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR