goede kwailiteit

goede kwaliteit, enkel verzendig duurde wat langer

Gewohnt gute Qualität

Wir haben schon öfter hier bestellt und sind jedesmal voll zufrieden. Eine Top Qualität und ein sehr guter Service lassen uns auch weiterhin hier einkaufen.

Mijn aankoop werd pas een week na bestelling verstuurd

De kwaliteit van de geleverde producten is heel goed.

Geen enkele negatieve opmerking te bedenken !

Uitstekend. Geheel naar wens.

Zeer goede service en top kwaliteit

Super!!

Perfect product

Perfect product gelijk in gebruik genomen

Ronduit waardeloos!!!

Ontzettende slechte service! Geen terugkoppeling, moet zelf overal achteraan. Begin december besteld...februari pas ontvangen.

Levering snel uitgevoerd , heel vriendelijke mensen aan de telefoon

Ik zal nog bij linnenmode bestellen

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Fijn telefoon gesprek gehad Duidelijk uitgelegd over verschillende Artikelen

Uitstekend product.

Spijtig genoeg wordt op de website niet vermeld of het product in voorraad is. In dit geval diende ik enkele weken te wachten op de levering vd leverancier aan de winkel.

perfect

Mooi op tijd geleverd , mooie kwaliteit.

Goeie service en prima kwaliteit.

Wij werden professioneel geholpen in de winkel.

Slecht

Jullie vragen om mijn mening heb half december handdoeken besteld en op dit moment heb ik ze nog steeds niet de informatie waarom niet heb ik diverse email over moeten sturen en div keren gebeld maar opnemen ho maar ben beniewd wanneer ik mijn besyelling krijg. Dit is mikn ervaring met linnemode

Minder goed

Levering kon maar 14 d na bestellen Dit is te lang Op de website vermelden of de producten in voorraad zijn zou duidelijker zijn voor de consument

Bestellen gaat vlot. Maar als de geplande leverdatum verstreken is krijg je geen berichtje met wanneer de bestelling wel komt of wat de oorzaak van de vertraging is. Persoonlijk stel ik dat op prijs, vooral omdat de bestelling al betaald is. Bij navraag werd een leveringsdatum genoemd. Gelukkig is de bestelling binnen, ruim voor de verwachte naleveringsdatum.

Zoals verwacht

Correcte levering en alles zoals gewenst!

Eerste aankoop

De levering liep vertraging op,ik word graag tydens het verloop wel (email ) wel op de hoogte gehouden

Prima, correct en mooi op tijd

Ik werd meerdere malen gebeld (totdat men me aan de lijn kreeg) omdat er 1 artikel (van Snurk) nog niet bijzat. Dit met de vraag of men de bestelling van de witte lietaer wel reeds mocht verzenden. Wel... dat noem ik knappe service! Het is niet linnenmodes schuld natuurlijk dat snurk niet tijdig kan leveren :-) Trouwens ooit dit merk rechtstreeks besteld en pas 3 maanden na de order werd het pakket geleverd... Dus... topservice linnenmode!

Levering ontvangen binnen de toegezegde tijd.

Producten waren van een prima kwaliteit en netjes verpakt.

Na lang wachten toch geleverd

Een paar handdoeken besteld in november 2020. Begin december keurig een mail ontvangen dat de levering later dan gepland plaats ging vinden. Toeleverancier had ze niet meer in voorraad. Na dat eerste mailtje moest ik alleen zelf vragen wat de status van de bestelling was. Wel elke keer keurig en snel beantwoord en aangeboden eventueel te crediteren. Uiteindelijk zijn de handdoeken half februari geleverd, met een persoonlijke dank voor het getoonde geduld (leuk!). Top: bestelde handdoeken geleverd. En persoonlijk bericht wordt zeer gewaardeerd. Tip: informeer de koper regelmatig over de status van de bestelling, als de levering langer duurt dan verwacht.

Mooie handdoeken!

Mooie handdoeken; alleen iets langer op moeten wachten ( 2 weken). Wachten was de moeite waard.

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel.

Bestelling was vertraagd daar het bestelde niet op voorraad was. Ik werd via de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Mooie badjas! Blij mee!

Keurig geïnformeerd over vertraagde levering

Super goeie bediening

Vlot geleverd en vriendelijke hulp gekregen bij vragen rond de levering

Super, snel en conform bestelling geleverd

Weer een tevreden klant.

54 Passage