Snelle en correcte levering

Fijne site met goed aanbod.

Endelijk weer een adres waar ik mooi linnengoed kan bestellen

Ik was al lang op zoek naar mooi tafellinnen. Eindelijk gevonden.

Goede dienstverlening, ook bij vertraagde levering

De levering van de door mij bestelde badjas bleek vertraagd door productieproblemen in Duitsland. Mijn vraag hierover aan Linnenmode werd heel aardig en klantvriendelijk beantwoord. Ook werd meteen aangeboden dat ik mijn bestelling kon terugtrekken. Ik besloot nog even geduld te oefenen, omdat ik vertrouwen had in een goede afloop. Inmiddels heb ik de badjas ontvangen en hij is prachtig!

Goede ervaring.

Ziet er goed uit. De kleuren zijn mooi. Kan ze daarom goed combineren. Vriendelijke groet Mw Reinders Folmer.

Goed..!

De moeite waard.

uitstekende producten en service

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde beddengoed , zeer goede kwaliteit en snel geleverd. zeker aan te bevelen.

Great service and quality

Ordered the towels. Very good quality, perfect service - all was very careful packed, within two days received. Feels how people puts personal feeling into each order.

Prima.

De bestelling keurig ontvangen.

Leuke website met mooie badjassen

Ik ben tevreden over het verzendproces. Dat verliep vlot. En ook de badjas vind ik erg mooi: de kleur is zoals ik had verwacht en de stof voelt erg prettig en comfortabel aan.

Goede informatie. Prima winkel

Feit dat product niet op voorraad bleek te werd heel snel gecommuniceerd met verwachte datum van bezorgen. En wat schetste mijn verbazing. Product was er eerder dan verwachte dag.

Meine Bestellung vom 2.1.2021 ist noch nicht da.

Für Meine Bestellung 11724 habe ich am 2.1.2021 eine Auftragsbestätigung erhalten, am Montag den 4.1.2021 wurde sie angeblich verschickt --> heute ist der 9.1.2021 und sie ist noch nicht da. Aber Klarna mahnt schon. Das sind meine Erfahrungen mit ihrem Service. Bin mal gespannt wie es weiter geht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

GEWELDIG

Goede kwaliteit en snelle service!

Perfecte service en kwaliteit

Goede kwaliteit

Mooie grote badmat en de kleur past precies bij de handdoeken die ik al eerder had besteld.

Goede snelle service

Ik beveel deze website aan

Prima service en goed meegedacht

falsche Angabe der geschätzten Lieferzeit und inkorrekte Versandbestätigung am 18.12.,

Ich kaufte am 15.12. einen Artikel in Ihrem Webshop. Beim Kauf wurde mir als geschätzte Lieferzeit 1-2 Tage angegeben. Da ich bemerkte, dass die Sendung auch nach 2 Tagen noch nicht einmal Ihr Warenhaus verlassen hatte, schrieb ich Ihnen am 17. oder 18.12. eine Nachricht, mit dem Hinweis, dass es sich um ein Weihnachtsgeschenk handelt. Am 18.12. erhielt ich von Ihnen eine Email mit der Bestätigung, dass meine Sendung verschickt wurde. Beim Tracking der Sendung sehe ich aber jetzt, dass die Sendung erst am 23.12. verschickt wurde. Die Lieferzeit für diesen Artikel ist leider viel zu lange und sowohl die beim Kauf der Ware angegebene geschätzte Lieferzeit wie auch die Versandbestätigung, die Sie mir in Ihrer Email vom 18.12. gaben, waren falsch! Ich bin sehr unzufrieden mit dem Kundenservice. Jetzt hoffe ich nur, dass der Artikel diese Woche ankommt und wenigstens die Qualität der Ware zufriedenstellend ist.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede communicatie, prachtig linnengoed

Ik heb prachtige handdoeken besteld en geleverd gekregen. De levertijd was wat langer dan vooraf gedacht, maar ik ben daar netjes over geïnformeerd. Prima service.

helemaal prima

Snelle levering en in goede staat ontvangen

Volledige tevredenheid alles picobello

Vooral uiterst tevreden over de communicatie van de bestelde goederen,tijdstip van levering .een aanrader doe zo voort

contact met leveringsfirma verwarrend;

deze aankoop geeft me geen vertrouwen ,beter kopen in eigen gemeente!

Super blij met mijn nieuwe luxe handdoeken!

Top service!!

tevreden

Hoewel het van Nederland moest komen is het vlot gegaan, bedankt.

Makkelijk en snel

54 Passage