Het duurde heel lang voordat het verstuurd is,

Veel te lang duurde het versturen.

Alles is prima verlopen.

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van mijn online aankoop van een Kerstcadeau voor mijn bejaarde vader, nl mooie lakens voor hem. Ik heb tevens goed advies gekregen om mijn aankoop te kunnen doen. Ik wist niet zo goed welke kleur te kiezen opdat alles mooi samen zou pasen.

ontgoocheld

ik bestelde voor veel geld handdoeken, mijn bestelling komt later toe dan afgesproken , deze klopt niet. Ik meld dit onmiddellijk na ontvangen te hebben, dag later nog geen antwoord ben benieuwd .....wel alles al 3 weken betaald

mijn bestelling was snel aanvaard en goedgekeurd

Het duurt lang voor de bestelling word geleverd

Perfecte levering en service

Perfecte service.

Product voorraad

Jammer dat ze niet aangegeven dat het product niet op voorraad is vervolgens een week later verstuurd en toen deed post.nl er ook nog eens 7 dagen over. Verpakking was overigens netjes verzorgd. Wel scherpe prijzen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, wel lang wachten op de levering.

Lange levertijd

Ik kan nog geen mening geven mijn bestelling van 27/11 is nog niet aangekomen

Goed!

Bestelling snel verzonden. Het lag aan post.nl dat ik mijn pakket pas 5 dagen later ontving

Zeer tevreden over de artikelen en de levering

Mijn bestelling is omwille van de drukte bij de verzending (corona) iets later toegekomen, maar door het track en trace systeem kon ik mijn zending goed volgen. Mijn bestelling werd op vermeld tijdstip afgeleverd en mijn artikelen werden zeer netjes verpakt.

Super snel ontvangen. Fijne badjas . Super tevreden.

Ben zeer tevreden. !!! Super fijne badjas om te dragen.

Betrouwbare firma !

Een goede sortering om uit te kiezen. Bestel al een lange tijd bij Linnenmode en levering is snel en betrouwbaar .

Niet goed

Kan het niet beoordelen want na een week heb ik de bestelling nog niet binnen

Heel vlot

Heel vlot , goede service

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Geen idee heb nog niets ontvangen

Goedproduct maar levering was niet op de juiste manier.

Goeie site. Goed product. Alleen de levering was niet juist. Bezorger belt mij 2 keer (in het Frans) omdat hij het adres niet vind. En antwoord dan niet als ik iets vraag en hij was niet beleefd.

Het liefst ondervind ik geen probleem wanneer ik iets bestel, maar wat vooral belangrijk is, is hoe het bedrijf op mijn eventuele klacht reageert. Als de klacht naar tevredenheid wordt opgelost en dat heeft Linnenmode recentelijk bewezen heel goed te kunnen, nadat ik hen belde over een bestelling die ik had geplaatst. We waren er samen heel snel uit en alles daarna naar tevredenheid geregeld zoals beloofd. Linnenmode heeft dit op een prima manier geregeld. Mijn dank!

Tevreden tot nu toe

Bestelling nog niet ontvangen dus daarover nog geen oordeel maar wel tot nu toe goed geinformeerd geweest

Mooi aanbod

Vlotte levering

Mooi

Handdoeken zijn mooi en nu maar hopen dat ze mooi blijven in gebruil

Betrouwbaar!

Dor wat ze beloven; op de hoogte houden van bestelling en als het uitloopt je ook op de hoogte brengen!

Handig en snel online besteld

Goede ervaring met linnenmode. Je zoekt online wat je wilt. En ik twijfelde dus overleg gehad met de winkel en zo besteld en werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling

Netjes geleverd. Prima kwaliteit

Alles naar wens

Levering zoals het hoort; zeer duidelijke communicatie, tijdig en netjes verpakt. Betreft aanbod; ik ben al jaren lang fan de ongelooflijke kwaliteit van het merk 'Cawö'.

Prima verzorgde verzending van mijn bestelling.

De bestelling kwam iets vertraagd, maar daar was netjes over gecommuniceerd.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR