heel tevreden

Goede service en vooral uitstekende kwaliteit

Op je email wordt snel gereageerd

Een prettige ervaring. Ontvangen binnen opgegeven tijd. Produkt komt overeen met het getoonde op de web. Het losmaken van de nylon bevestigings draadjes aan het karton neemt wel tijd en zorgvuldigheid.

Heerlijk dekbed prima service

Zie hier boven

Zeer snelle levering

Snel geleverd en goede service gekozen producten waren elders niet meer verkrijgbaar en hier nog wel.Top

Snelle service en goede communicatie.

Goed telefonisch advies in aanvulling op de goedvoorziene webshop

Mooie keuzemogelijkheden in de webshop en toen ik aanvullende informatie nodig had, was een telefoontje ruim voldoende om zeker te zijn van mijn keuze!

Mooie spul dat Vossen

Na lang nadenken en slechte ervaring, ben ik overgestapt op handdoeken van Vossen. Wat zijn deze handdoeken zacht, en nemen erg veel vocht op. Ze kosten wat meer maar je krijgt er ook wat voor terug. Ik ben om.

De handoeken die wij hadden besteld waren helaas niet meer op voorraad, maar we werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd en berichtgeving rondom bezorging!

Leuke print

Leuke gastendoekjes

Bestelling prima geleverd.

Handdoeken gekocht die elders moeilijk verkrijgbaar waren. Nadat ik had geïnformeerd, bleek dat Linnenmode ze eerst moest bestellen, daarom duurde verzending iets langer. Prima pakket, keurig geleverd.

Razend snel

Zeer snelle afwikkeling. Compliment

Super, super, super!!!!!!

Mijn contact met dit bedrijf en de kwaliteit van mijn handdoeken zijn echt fantastisch!!!!!

prima service

Prima service qua levering

goed afgeleverd

In eerst instantie bleek niet alles op voorraad,na vraag werd alles daar na snel geleverd.

Mijn ervaring is zeer goed.

Goede service en men komt de afspraken na. Dit vind ik zeer belangrijk.

uiterste tevredenheid

Correct verloop van de bestelling. Artikelen beantwoorden volledig aan de verwachting.

Pakket ontvangen in aangegeven tijdsbestek, helaas was pakket wel kapot, open zodat je artikel zo kon zien. Helaas was die prachtige badjas veel te groot. Retour gestuurd en afhandeling hiervan ging heel snel.

Mooie handdoeken

Ik moet de handdoeken nog gaan gebruiken maar zien er mooi uit

Prima ervaring

Bestellen gaat prima en levering was ook verzorgd Verbeterpunt is communicatie mbt levering. Tijdje radio stilte geweest mbt levertijd. Maar na zelf contact te hebben opgenomen kwam er na enkele dagen antwoord.

Toch goed gekomen

Ik had een mooie duster besteld, maar die bleek toch niet te leveren. Alles wat fout kon gaan, ging fout in het proces, overigens buiten de schuld van Linnenmode. Door daarover goed en eerlijk te communiceren en te zorgen voor een goed alternatief is wat mij betreft alles toch nog goed gekomen. Als klant ben ik tevreden.

Vlotte afhandeling

Fijn en snelle reactie op mail - Top kwaliteit

Zeer goede dienstverlening

Zeer correct en goed te woord gestaan.

Goede kwaliteit

Hadden het helaas niet op voorraad maar hielden ons goed op de hoogte. Produkt in goede orde afgeleverd .

Mooie badjas, keurig geleverd

Heb een badjas besteld die snel geleverd werd. Ben heel tevreden.

Goede communicatie

De producten waren niet op voorraad, maar toen ik navraag deed heb ik snel een duidelijk antwoord gekregen. Enkele dagen later was het allemaal voorradig en is de bestelling netjes geleverd.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR