Goede communicatie

De producten waren niet op voorraad, maar toen ik navraag deed heb ik snel een duidelijk antwoord gekregen. Enkele dagen later was het allemaal voorradig en is de bestelling netjes geleverd.

Zorgvuldig ingepakt! Goed verzorgd.

Prima bestelproces, verlate levering maar goede communicatie.

Duidelijke site. De leveringsinfo klopte niet, eht was niet direct leverbaar, maar via een vlotte email werd duidelijk wanneer e.e.a. wel leverbaar zou zijn. Die informatie klopte, dus wat mij betreft prima zo.

De samenwerking tussen U en mij m.b.t. informeren en daarna bestellen was ongekend vlot en prettig. Dank U.

Top kwaliteit en goede levering, ook in de drukste tijd van het jaar.

Blij met mijn tafelkleed, servetten en badhanddoeken. Mooie kwaliteit. Goed gecommuniceerd en netjes verpakt. Wij zijn erg tevreden.

Bedankt voor het verplaatsen van de leverdatum, oorspronkelijke leverdatum viel door vertraging in onze vakantieperiode maar door het inwilligen van mijn verzoek de levering na de vakantie te plaatsen kon ik gisteren mijn badjas ophalen. Bedankt....

Tevreden met de levering

Levering binnen voorziene tijd.

Goede kwaliteit, snelle correcte levering

Mooie goede kwaliteitsvolle handdoeken gekocht; snelle correcte levering

Schitterende collectie

Kochten Gantpull- supermooi

service is duidelijk en voortreffelijk

de service van de webwinkel is duidelijk en zeer goed: aanbevolen.

Echte zachte handdoeken

Vlot besteld online. Enkele dagen later in een doos aan huis geleverd. Kwaliteit, snel en geen gedoe.

Goede producten maar lange levertijd!

Producten zijn goed aangekomen en netjes verpakt. Alleen duurde het 3 weken voordat de levering binnen was. En pas 6 dagen nadat ik de bestelling had geplaatst, werd ik per email geïnformeerd over de status van mijn bestelling en wanneer de verwachtte levertijd zou zijn.

Heel goed service

Vlotte service

Zaak met kwaliteit en snelle service

Mooie Vossen handdoeken met de bekende kwaliteit van dit merk. Snelle levering en nette verpakking.

Soepel bestellen, betalen en ontvangen. Super

Zie hiervoor.

Duidelijk en snel

Duidelijke informatie over artikelen en snelle levering. Goede producten en prijzen. Zeer tevreden.

Snelle goede levering

Snelle levering, mooie kwaliteit

Het geleverde voldeed aan de verwachtingen. De bezorger was vriendelijk en attent.

Snel, goed,correct en helder

Goede site, snelle verzending.

Zacht en leuke kleuren

Het zijn leuke en zachte washandjes. Dus nog eens opnieuw besteld

Assortiment ++ en prima info/update over bestelling

Een fijne zaak met hoge kwaliteit artikelen. Daarnaast heel goed op de hoogte gehouden over verwachte levertijd en bezorging. Echt een aanrader, deze internetwinkel!

Betere communicatie over levering

Het is jammer dat het 1,5 week duurde voordat ik mijn bestelling binnen kreeg en ook geen enkel bericht of mail ontvangen heb met informatie over mijn levering. Verder fijne site, en de handdoeken zijn top.

Snelle levering, goede kwaliteit

Zondag besteld, dinsdag in huis. Zending was goed verpakt. Duidelijke website, merken van goede kwaliteit in het assortiment (zoals Vandyck).

54 Passage

Nieuwegein 3431LR