Erg goed

Binnen 1 dag was mijn bestelling thuis. Prima

Mooie/goede producten, maar (te) lange levertijd

De producten (van Dyck handdoeken) bevallen uitstekend, verpakking ook allemaal goed. Maar de 9 dagen bezorgtijd is echt te lang en niet meer van deze tijd.

Prima ervaring, levering duurde iets langer.

Prima, al duurde de levering even.

Helemaal OK

Mooi product, snelle levering

Mooi product, snelle levering

Bestelling was in orde

Levertermijn klopt en berichtgeving prima.

Kwaliteitsbadjas voor heren van Cäwöe niet op voorraad maar wel geleverd binnen 5 werkdagen. Communicatie via mail verliep goed. Standaard prijs en gratis verzending. Dus goed adres.

Prima.

Ik had 2 sets theedoeken besteld die op dezelfde dag werden bezorgd, maar wel apart.

Prima spullen, jammer van de vertraagde levering

Product conform wens en verwachting (maar ik had deze handdoeken al, dus wist wat ik kocht. Jammer dat levertijd niet vooraf goed bekend is. wel netjes op de hoogte gehouden van vertraagde levering.

Goed geholpen

Nadat ik de bestelling had gedaan, kwam ik er na een paar dagen achter dat ik nog iets wilde bestellen. Uiteindelijk gedaan en alles gewoon prima in 1 verzending geleverd. Handdoeken zijn overigens top (niet goedkoop), maar wel een hele goede kwaliteit

Alles prima geregeld

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf

helemaal goed!!!!!!

Helemaal goed!!!!!

Retour belabberd

Retour betalen ..boos

Was zeer goed.

Alles super geregeld.

Incomplete late levering

De kwaliteit is prachtig helaas heb ik nog steeds de gehele bestelling niet ontvangen een worden afgesproken leverdata zonder communicatie niet gehaald.

Prima webwinkel.

Snelle levering van mooie producten én terugbetaling van kosten voor retourzending.

Netjes verpakt in een tas in de doos.

Zeer correct en snelle levering

Alles prima afgehandeld. Artikel eveneens prima.

Zie boven….

Ruime keuze en mooie producten

Er valt heel wat te kiezen, goede website en fijn dat jullie me informeren hoe het met de levering gaat, bedankt!

Mooi product, maar slechte service/communicatie

Begin oktober een badjas besteld en begin februari ‘al’ geleverd. Ik kreeg netjes een bericht na de bestelling dat het ‘iets’ langer ging duren (de levering). Steeds wanneer er een nieuwe datum genoemd werd, moest ik er weer achteraan bellen, om vervolgens te horen dat de levering weer een maand vertraagd was. En zo heb ik er 4 maanden achteraan gebeld. Ja, ik had mijn geld terug kunnen krijgen hoor, maar ik heb geleerd dat geduld een schone zaak is. Maar iets aan communicatie hierin was erg welkom geweest.

Perfecte service

Ben zeer tevreden van de kwaliteit en perfecte service

beautiful bathmat

lovely colors, great quality. Thick material.

Prima, goede site en snelle levering

Goede overzichtelijke site. Levering is snel en de producten zijn precies zoals weergegeven.

Snelle en verzorgde levering

Ik ben blij met de producten en de verzorgde en snelle levering.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR