Prachtige kwaliteit

Snelle levering van een prachtige velours badjas. Ik ben heel tevreden. Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Niet helemaal zoals ik het zou willen voor zo'n zaak.

Eind 2020 kocht ik een badmat. Ik wilde er 2 dus er werd er 1 besteld voor mij. Kwam net binnen in de lockdown dus even wachten. Toen de winkels weer open waren liet ik iemand de bestelde mat ophalen. Was er niet meer. Linnenmode had niets meer van mij gehoord dus dacht dat ik 'm niet meer wilde. Ik was beledigd. Nu 1 jaar later nog eens gaan kijken of ik in de winkel van Linnenmode nog zo'n badmat zag. Nee dus. Verkoopster zei dat die al jaren geleden uit de collectie waren gehaald. Ik verliet teleurgesteld de winkel. Hoezo jaren? Ik had er vorige jaar nog 1 gekocht. Omdat ik toch graag een 2e wil ben ik op google gaan zoeken en kwam er 1 tegen; bij Linnenmode. Ik heb deze online besteld en heb 'm keurig thuis ontvangen. Ik ben er blij mee. Jammer dat een medewerkster van Linnenmode zo stellig was met haar antwoord. Ze zette mij neer als een soort leugenaar omdat ik nooit 1 jaar geleden die mat gekocht kon hebben bij Linnenmode. Mijn advies: als je het niet zeker weet zeg dat dan gewoon. Hoe dan ook maar de klant is nog altijd koning. Voordat ik mijn badmat bestelde heb ik toch nog even met Linnenmode gebeld en kreeg een meneer aan de lijn die, in tegenstelling tot de verkoopster, meedacht met de klant en mij ook adviseerde dat ik gewoon online bij hun kon bestellen. Hoe vriendelijker het personeel hoe sneller je weer terug gaat om iets te kopen dus werk daaraan zou ik zeggen.

Ik ben gewoon tevreden.

Goede kwaliteit bedlinnen!

Goed product, snelle levering

Vlotte levering van mooie handdoekjes

Goede site, makkelijk besteld, snelle levering.

Mooie kamerjas, snel en goede service van order tot en met levering.

Ik ben zeer tevreden.

Relevante informatie en niet te veel en geleverd!

Mooie merken, ondanks dat het even duurde voor ze konden leveren wat ik bestelde, ben ik tevreden. Ik kreeg een mailtje dat de bestelde goederen later verzonden zouden worden, omdat niet alles voorradig was. Zeer duurzaam dat ze alles in 1× willen verzenden. De beloofde eerste datum kwam er niets, maar een werkdag later wel een track en trace code. Ik had geen haast, zat niet op de bestelling te wachten, dus prima. Maar verbetertip zou kunnen zijn om te vragen of de klant wil blijven wachten of de bestelling wil annuleren.

ze verkopen goede en mooie producten.

Mijn artikel was niet op voorraad maar ik kreeg direct een mail met daarop de datum wanneer het wel geleverd zou worden. Het werd inderdaad ook op die dag geleverd.

Perfecte levering!

Binnen enkele dagen al in huis. Precies wat ik besteld had en de kwaliteit is geweldig. Had het alleen wel leuk gevonden ( zeker omdat het een grote bestelling was) om voor de volgende keer een leuke kortingscode te ontvangen.

Kwaliteit.

Kwaliteit zoals we hadden gehoopt en dus gekregen. Wel lang moeten wachten om te ontvangen maar dat komt door de Corona tijd waarin we nu leven. Dus word het niet kwalijk genomen! Ook al omdat we door jullie netjes zijn verwittigd zijn geweest voor de levering problemen! Ik zou zeggen top! Wij raden jullie aan bij familie en kennissen!

Fijn beddengoed

Fijne kwaliteit stof. Levering tijdig volgens verwachtingen.

Ben heel tevreden van het artikel

Vlotte service

Vlotte levering

Mooie producten, prima prijs en snel geleverd

Netjes afgehandeld.

Super tevreden!

Ik heb mijn bestelling geplaatst; een badjas van Vossen. Netjes op tijd ontvangen. Dus geen negatief punt te ontdekken. En de badjas is ook nog eens superfijn, dus wat willen we nog meer?

alles volgens afspraak, goede communicatie en keuzemogelijkheden over vertraagde levering

Ik heb nog niets intvangen

Bestelling verliep prima. Door drukte bij bezorger niets ontvangen. Handiger om enquete pas te sturen als de bestelling is bezorgd.

Prima service en snel verstuurd

Jas zit goed

Verkeerde bestelling gekregen

Verkeerde maat tafelkleed gekregen en servetten waren niet van 't merk dat ik had besteld. Ze leken er wel op maar slechter afgewerkt. Ik heb wel snel een antwoord gekregen op mijn email hieromtrent.

super kwaliteit!!

vlotte levering voor superkwaliteit!!

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Mooie kwaliteit

Nog niets ontvangen

Ik heb nog steeds mijn gastendoekjes niet ontvangen.

Positief

Snelle en correcte service en kwaliteitsvol product

Goed advies en snelle service

Goed geadviseerd over kleuren. Product was niet op voorraad, maar duidelijke info over wanneer het weer verwacht werd. En inderdaad snel daarna geleverd.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR