Heb nog niets mogen ontvangen

Ondanks dat aangegeven was dat gisteren de bezorging zou plaatsvinden is Ernies gekomen. Ben hier speciaal voor thuis gebleven. Wanneer het vandaag zou komen ben ik niet thuis, op reis.

Snelle verzending en goed communicatie

Onlangs vijf setjes van keukendoeken en theedoeken besteld. Alles is keurig verpakt en verzonden. Ga zo door!

top!

+++++Snel en vlot : leveren, opvolgen, factureren +++++ kwaliteit zoals beschreven (zelfs beter!)

Super snelle levering

Een dag later dan besteld kwam het paket al aan en de handdoeken zijn van goede kwaliteit en vrolijke kleuren.

Vlotte levering en artikel voldoet aan mijn verwachtingen

Super snelle en nette bezorging

Producten zien er prachtig uit. Ik ben zeer tevreden.

Als ze sneller zijn krijgen ze een 10

Goede webwinkel met uitgebreid assortiment. Op maandag besteld en op zaterdag ontvangen. Dat mag en kan sneller. Nu dus een 8, anders was het een 10.

Fijne winkel met mooie spullen

Toen ik nog in de buurt woonde, kocht ik handdoeken, theedoeken en ander linnengoed altijd bij deze winkel. Heb er zo ook vaak leuke cadeaus gevonden. Ik werd er altijd zo prettig geholpen dat ik er, nu ik verder weg woon, via de webwinkel bestel. Gaat altijd netjes en snel.

Snelle en goede levering

Het bestelde kwam snel en het was goed verpakt.

Doen wat er beloofd wordt

Uitstekende kwaliteit.

Binnen 2 dagen lag het pakket met prachtige keukenhanddoeken en theedoeken thuis.

goed geregeld

product is op dit moment naar volle tevredenheid

geweldig

Artikel voldoet aan de beschrijving en wordt snel en netjes geleverd

Snel en gemakkelijk

Overzichtelijke website met mooie artikelen. Al snel een paar leuke gasthandoekjes gevonden. De bestelling en levering verliepen soepel. Blij met mijn producten.

Overzichtelijke website met mooie producten.

Ik ben heel blij met de mooie handdoeken van Cawö!

Fantastische webshop

Een fantastische webshop betreft linnengoed. De beste merken worden er verkocht en de levering is snel. Keurig verpakt. Blij mee dat ik deze webshop heb ontdekt.

Snelle levering. Heerlijk zachte, kleurrijke handdoeken

Zeer tevreden over mijn bestelling en levering

Alles is goed verlopen bij de bestelling en de levering. Zeer goede kwaliteit van de produkten.

Goede spullen en snel geleverd.

Eerst zochten we bij een zaak waar we lang geleden onze handdoeken ooit hadden gekocht. Daar waren ze niet meer te krijgen. Bij jullie gelukkig wel. Aanbevelen vind ik zo n irritante vraag. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik zie heel Nederland al met dezelfde handdoeken in een kast. .

snelle levering, netjes verpakt

Prima opvolging via mailberichten

Prachtige producten, snel en goed geleverd

Ik heb 2 hoeslakens besteld Jersey supreme van Vandycke. Prachtige kwaliteit en snel geleverd. Goed verpakt en met een catalogus erbij voor meer van hun prachtige producten en een kortingskaart voor de volgende aankoop. Die gaat er dus zeker komen.

Makkelijke te bestellen. Snelle communicatie toen het artikel niet op voorraad bleek. Mail een dag voor verzending en het zat keurig verpakt. Voor ons geen op- of aanmerkingen. Fijn bedrijf om bij te bestellen.

Mooie badhanddoeken en badmat in de juiste kleur

Mooie website met duidelijke foto's en ik kreeg netjes bericht dat 1 item iets op zich liet wachten. De kwaliteit is prachtig en de kleur geeft niet af.

Perfecto

Prachtig materiaal

Fijn product en snelle levering!

54 Passage

Nieuwegein 3431LR