Mooie stof.

Keurig verpakt aangeboden

De handdoeken en gastendoekjes zijn mooi verpakt in een olastic beschermhoesje.

slecht

na de bestelling 2 mails met de betaling is ontvangenen een dat voor de bestelling als alles er is dan sturen we het op daarna een week geen bericht gebeld mevrouw aan de telefoon gaf aan dat er een badlaken ontbrak . maar dat het snel zou komen een mail de volgend dag met een datum 20 augustus die dag ging voorbij zonder bericht of pakketje weer gebeld de factuur van de handdoek was er dus de handdoek zou snel komen uiteindelijk 27 kwam de bestelling' slordig ingepakt ik heb even gedacht dat ik de verkeerde webbsite had gekozen en dat ik mijn bestelling nooit zou krijgen meer communiseren is wel wenselijke Caroline

Alles ok

Mooi en goed product, snelle levering, keurige verpakking.

Zeer goede ervaring

Uitstekende communicatie ivm verzending der aangekochte goederen.

Bestelling secuur en goed afgerond. Verpakking netjes en informatie duidelijk

Uitgebreide keuze badtextiel

- Uitgebreide keuze - Gekende merken - Snelle levering

Fantastisch!

Fantastisch en snel thuis bezorgd!

Top service!

Perfecte en snelle afhandeling van bestelling en top produkten!

Kwaliteit en snelle levering

Verwachtingen ingelost !

Mooie artikelen

Veel keuze, goede artikels, verzending kan beter.

Goede service, hoge kwaliteit producten en heldere communicatie.

Het klopt gewoon

Zoals het hoort, bestelling werd afgeleverd zoals het hoort. Prima dus.

Zeer goede service

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Niet op voorraad dan is bestellen geen probleem.

Slechte ervaring

Badmatten die ik heb besteld vallen erg tegen vergelijk deze met ikea badmatten zijn ze nog dunner. Nadeel dat je de badmattten niet eerst kan zien . Vr gr Tjerk Wolda

Mijn bestelling was er op de afgesproken dag

Het geleverde pakket was zonder problemen degelijk opgestuurd en bezorgd

Echter, we werden telefonisch op de hoogte gebracht dat een deel (het laatste) van de bestelling pas 2 weken later zou worden bezorgd, maar tot op heden, nu 17 dagen later hebben we geen verder bericht of bestelling meer ontvangen, waarvoor graag uw nazicht en een seintje als het kan...

Komen beslist niet hun woord na

Goederen op voorraad, volgende dag in huis !!! Echt niet zelfs na een week niet. Nooit meer!!!

Perfecte service

Mooie handdoeken

Mooie handdoeken voor in de keuken!

"Wit" hoeslaken

Prima hoeslaken, maar wit is in werkelijkheid gebroken wit /cremig.

Prachtige kleurrijke handdoeken, washandjes en badjas gekocht bij jullie!

Ik wou meer kleur in mijn badkamer voor tijdens en na mijn badmoment en ging op zoek naar handdoeken in mooie, diepe, exotische kleuren. Die vond ik bij jullie! Ik kocht o.a. de cactusgroene, burnt orange, en dark lemon handdoeken van De Witte Lietaer en ben er superblij mee. De kleuren gaan geweldig goed samen. Heb ze gecombineerd met de Cawö Life Style Karo Badlinnen Multi Yellow washandjes wat een leuk effect geeft. En mijn supermooie Cawö Badjas Frottier Life Style 7081 Multicolor in zachte regenboogkleuren maakt de bad ervaring helemaal af. Wat een luxe, en dat in mijn eigen badkamer thuis. Ook heel snel geleverd! Super!

Goede handdoeken maar de kleuren vind ik minder mooi

Ik vind de kleuren van een aantal jaren geleden eigenlijk veel mooier. Oorspronkelijker en eenvoudiger. En ze passen veel beter bij mijn badkamer.

De bestelling kon niet direct worden geleverd, maar Linnenmode stelde me daar snel van op de hoogte.

Mijn ervaring is positief. Er is een punt ter verbetering. Het zou fijn zijn als je de voorraadstatus van een product op de website kunt zien.

Servicegericht en klantvriendelijk

Goede en snelle communicatie tijdens bestellen, afrekenen en afleveren. Heel bijzonder dat ik de portokosten van een retour artikel ongevraagd kreeg vergoed. Binnen 24 uur nadat ik de retourzending bij KPN had aangeboden, stond het totale bedrag incl porti op mijn rekening, super, super, super.

54 Passage

Nieuwegein 3431LR