Product precies als aangeboden.

Netje geleverd

Helemaal goed!!!

Helemaal goed!!!

super goed

super goed

Kleur niet goed

Wij hebben een aantal Vossen handdoeken van enkele jaren geleden en wilden er daar vier van bij bestellen. Kleur op een scherm is moeilijk goed te zien. Deze kwamen er dicht bij. Echter, ze zijn veel geler dan de oude. Helaas, sorry maar ze komen retour. Niet uit de zak gehaald, dus onaangetast.

Mooie badjas besteld van Vandyck. Was net niet wat ik zocht dus geretourneerd. Heel snel de betaling retour ontvangen. Uitstekende service.

Helemaal geweldig!

Snelle service en snelle levering! Top winkel ik koop hier al mijn linnengoed

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!

De bestelde handdoeken werden snel geleverd en de kwaliteit is fantastisch.

prima webshop

goed uitzoeken, snel bestellen en snel toegezonden. Gewoon goed!

Goede kwaliteit

Even moeten wachten, maar was het wel waard

Alles naar wens!

Zoals beschreven geleverd!

mooi produkt

Een beetje moeten wachten, maar de bestelling was dik in orde

Alles tiptop en makkelijk van bestelling tot levering en voldoende informatie over alkes. Dikke duim

Niet de juiste kleur die ik besteld heb

Hebben een andere kleur geleverd dan ik besteld heb.

Te lang geduurd

Bestelling heeft lang geduurd

Goed en hulpvaardig

Ik kon goed zoeken in het assortiment en heb nog telefonisch contact gehad. Vriendelijke mensen en hulpvaardig.

Zeer snelle levering, vvriendelijke communicatie en geweldige kwaliteit

Toen ik een sms verstuurde, omdat ik een verkeerde maat had doorgegeven in mijn bestelling, werd dat meteen verholpen. Heel vriendelijk. Je maakt het zelden nog mee. Proficiat!

Goede afwikkeling

Snelle levering . Vossen kwaliteit prima.

correcte levering en kwalitatief materiaal

correcte levering en kwalitatief materiaal

Veel keus, snelle afhandeling en veel betaal mogelijkheden.

De aanhouder wint voor telefonische informatie (=logisch met winkel)

Geachte Petra van Linnenmode, Ben u enorm dankbaar voor de deskundige productinformatie die u me via de telefoon aanbieden wilde; desgevraagd meedenken leverde me handdoeken op in de dunste kwaliteit die u kunt leveren (vind ik meest eco), bovendien: ik heb ze gisteren ontvangen en vandaag gewassen en gedroogd aan de buitenlucht (kleur Ivory, dus wasrek vooraf schoongemaakt) en ze hadden zeker niet dikker moeten zijn! Want nog steeds aaizachte en verende kwaliteit! Met hoogachting, Suzanne

slecht

slecht. krijg bericht wanneer het bezorgt wordt. komt niets. opnieuw bericht wanneer geleverd wordt weer niets. en dit nog een keer. dan maar even bellen krijg je de winkel die een mail gaat sturen naar de web schop. maar ons niet informeren.

Uitstekende dienstverlening

Vlotte levering en goede kwaliteit van goederen

Correct

ruime keuze, correcte en snelle levering

54 Passage

Nieuwegein 3431LR