Voor de 2e keer een grote lading steenzout laten bezorgen en weer is alles naar alle tevredenheid verlopen.

Prima schrok alleen van de prijs stijging

Goed geregeld schrok wel van de enorme prijs stijging. En we misten nog het bericht dat ze kwamen leveren. Alleen een schatting we komen in die week en stonden de maandag voor huis. Gelukkig was er iemand thuis en kon het op de juiste plek neergezet worden dat was een geluk.

Beste Jelle, Dank voor uw bovenstaande beoordeling. Ten opzichte van 2020 is de prijs inderdaad omhoog gegaan, vooral in het jaar 2022 van de wereldwijd gestegen energiekosten als gevolg van de oorlog in Oekraine. Gelukkig is de markt nu al een tijdlang rustig en zijn de prijzen stabiel. Wij hanteren in elke situatie scherpe marktprijzen. Onze transporteur heeft (nog) geen Track&Trace-service. Hun chauffeurs hebben de opdracht dat zij de bestellingen neerzetten op een daarvoor geschikte plaats, indien de klant niet thuis is. Deze informatie staat op onze website vermeld speciale informatie kan in het bestelformulier opgegeven worden. Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel

Prijs is goed en snelle levering

Prijs is concurrerend ten opzichte van andere leverancier en gratis levering.

Top bedrijf

Order geplaatst en na 2 dagen geleverd gekregen. Zout doet zijn werk zoals verwacht. Ook complimenten naar de chauffeur, die nog even kwam melden dat de pallet op de afgesproken plek stond. Dikke pluim voor dit bedrijf.

top , op de 3e dag afgeleverd

kan alleen niet telefonisch bestellen

Snelle levering en prettige samenwerking

Makkelijk bestellen en snel leveren.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Stevig verpakt.

Eigen altijd 1 dag later geleverd nadat je besteld hebt. Top!

Vlotte levering. Goed resultaat.

Goed product.

Prima.

Eerst gevraagd hoe de levering was. Direct antwoord gehad (op zaterdag!) En de lever ondanks de kleine hoeveelheid op tijd en op de goede manier ontvangen

Perfect geregeld! Makkelijk en snel besteld en geleverd!!

Ga zo door

Keurig en snelle levering

Prima zout leverancier. Makkelijk die 10 kg zakken.

Top.

Snelle levering. Alleen geen idee wanneer het wordt geleverd.

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Precies wat je van een goeie webshop mag verwachten

Gewoon goed. Makkelijk bestellen, goede prijs en snel geleverd

Prima geholpen

Snelle reactie op emailvraag en daarna gelijk besteld. Graag wel door de transporteur een datum en tijdstip laten vermelden van aflevering, dan had ik gezorgd dat ik thuis was.

Uitstekende ervaring

Zeer snelle levering, boven verwachting.

Topers

ik had een foutieve woonplaats opgegeven in de bestelling. Daar werd niet moeilijk over gedaan en de zakken werden alsnog keurig geleverd op het goede adres. Dan voor jullie flexibiliteit!

Prima service!

Was even achter in het bedrijf de chauffeur heeft de bestelling keurig in de laadruimte gezet en even gebeld. Ouderwetse service, daar houden wij van!

Eenvoudig te bestellen en conform verwachtingen geleverd

Eenvoudig te bestellen en conform verwachtingen geleverd. Werd door koerier netjes bezorgd.

Correct en snelle levering

Perfect gelopen

Een firma die snel handels zijn afspraken na komt en goede artikelen levert.

Ik bestel hier steenzout voor het grind in mijn tuin. Werkt perfect tegen onkruid. Houdt het grind mooi schoon. Snelle levering.

Snelle levering.

Mooie prijs en snelle levering

Makkelijk te bestellen en goede prijs

Woudweg 5

3137KC Vlaardingen