Produkt werkt matig

Ik kocht 2 flessen, zoals omschreven voor regenwatertank van 10000 liter. Geur iets verminderd, maar water nog vervuild en met geur. Mss werkt 2 de keer deze dosis toevoegen, maar dat is een gok

Super geen problemen

Alles gaat vlug en zonder problemen

Vlot en correct

Correcte dienstverlening

Goede producten en duidelijke uitleg voor mensen met een septic tank

snelle en correcte levering

heldere website en bijgevolg snelle en correcte levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. ^Alana

Prima verkoop traject via internet en snelle levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Tevreden van

Vlotte verzending, voorlopig werkt het goed

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen dat uw bestelling snel bij u geleverd is. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Prima ervaring

Geleverd zoals afgesproken, ruikt fris en makkelijk in regenwaterput te gieten. Goede uitleg op de fles/ zakjes.. we wachten nog het resultaat af binnen 2/3 weken

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD/Bio Recup+, wij stellen dit zeer op prijs! ^Alana

Snelle nette service en goed verpakt

Duidelijk instructies op de verpakking. Goed verpakt en snel geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen dat uw bestelling snel bij u geleverd is! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Werkt uitstekend

Het product dat we bestelden werkt uitstekend

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! ^Alana

Is al de tweede keer dat ik iets bestel bij jullie Ben heel tevreden zeker over de geurhinder 1 min puntje het kleur van het water blijft redelijk geel dat verwachte ik wel beter Maar gelukkig is die vieze ruik weg Conclusie ben een tevreden klant

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup +! We zijn erg blij te horen dat de stankoverlast verdwenen is na het gebruik van ons product. Wat betreft de verkleuring van het regenwater: deze kan veroorzaakt worden door humuszuren uit bladresten en ander organisch materiaal. Hoewel onze bacteriën dit afval effectief afbreken, zal er een minimaal kleurverschil zijn. Voor een extra ontkleuring kunt u overwegen om een koolstoffilter na de opslagtank te installeren, mocht u deze nog niet hebben. We hopen dat deze informatie nuttig voor u is. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. ^ Silvia

Goede service, prettig contact

Door een fout van de bezorger was mijn bestelling bezorg bij een afhaalpunt 112 km verderop... Contact opgenomen met DWT en binnen paar dagen was het probleem dat daardoor was ontstaan opgelost, op een uitermate prettige en correcte manier.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij stellen dit zeer op prijs! ^Alana

met jullie producten konden wij de geur van het regenwater sterk verbeteren

Het product helpt om het regenwater veel minder te doen stinken

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD, fijn dat het product heeft geholpen met het verminderen van de stank bij het regenwater! ^Alana

Heel goede firma en snelle response bij vragen

Perfect en heel degelijke producten. Snelle service, ook vragen via mail of telefoon worden onmiddellijk beantwoord. Snelle levering, overduidelijke prijzen en verbintenissen

Antwort des Geschäftsinhabers

Super! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij ontzettend blij mee! ^Alana

Beter voor het milieu

Goed product en beter voor het milieu. Wij hebben het gekocht omdat we er goede ervaringen mee hadden. Het is zeer geschikt voor een sceptisch toilet en het ruikt aangenaam fris. Het advies van het bedrijf om het pakket op te halen bij een ophaalpunt, omdat er dan minder milieuschade ontstaat, vind ik een passend advies.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen van GREEEN TOILET!, wij stellen het zeer op prijs. ^Alana

Snelle levering ,top product

Snel geleverd,goede communicatie door email en goed werkend product,binnen paar dagen is de stank weg

Goed product, snel geleverd.

Roebic vuilwatertank behandeling gekocht, werkt perfect, snel geleverd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling van Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart & Grijs Water! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en werking van het product. ^Alana

De bestelling geplaatst,een paar uur later al bericht dat het pakket klaar was voor verzending,de volgende dag bericht dat het pakket onderweg was,en afgeleverd op het ophaal punt,qat een snelheid,

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling, wij zijn blij om te horen dat de verzending van uw bestelling snel was! ^Alana

Product werkt perfect en heeft mijn problemen met regenwater opgelost!

Een product dat doet wat het belooft. Aan huis geleverd; wat wil je nog meer...

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn dat Bio Recup LQD uw problematiek met het regenwater heeft opgelost! bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Flexibel bij aanpassen bestelling na verkeerd gekozen product rd gaanschaf verkeerde pr

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kwam ik erachter dat ik mogelijk een verkeerd product had besteld. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd. Ze hebben advies gegeven en de bestelling aangepast met het juiste product.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij zijn blij u te hebben kunnen helpen zodat u het juiste product heeft! ^Alana

Helemaal goud!

Door informatie op te zoeken over Duch Water Tech op internet en daarna nog gebeld met het bedrijf met een duidelijke uitleg over het product DWT - septic Plus / Bio -Septic Bacteriën voor septic tank hebben wij het product gekocht.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling, wij zijn blij u te hebben kunnen helpen! ^Alana

Ok.

Ok.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen van Bio Recup+, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Snel leveren

Gewoon goed

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling van Septic Tank EHBO kit! Dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Goed . Het helpt

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! ^Alana

Snel en praktisch

Makkelijk te bestellen en zeer snel bezorgd, Heb het middel pas gisteren toegepast, weet dus niet hoe goed het werkt. Dan zouden het zomaar 5 sterren kunnen worden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen van Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart & Grijs Water! Dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

12 Lelyweg

Bergen op zoom 4612 PS

085 - 201 8 777

Über Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.

Kiyoh Bewertungen