Prima service en snel geleverd

Prima product, snel geleverd en leuk verpakt

Super mooie oorbellen.

Super mooie oorbellen.

de oorbellen zijn nog mooier als afgebeeld. Echt beeldschoon. Heel lief verpakt en je kan zien dat het met liefde gedaan is. Een echt kadootje om te krijgen. Ben er echt blij mee.

Geweldig mooi

Deze site verkocht precies wat ik zocht hele elegante sieraden.

Oorbellen zijn mooi en verpakt in kado verpakking. Snelle service en reactie.

Prachtige oorbellen!!

Ik was op zoek na een paar lange oorbellen en die heb ik bij Aurora Patine gevonden! Binnen 2 dagen had ik ze thuis en ze voldoen helemaal aan mijn verwachting. En krijg ook van vriendinnen complimenten over deze prachtige oorbellen!

Wauw!

Dit was mijn tweede bestelling bij auora patina, mijn eerste bestelling waren hele mooie lichtbruine parels, mijn tweede bestelling, waren prachtige krikor oorbellen, met hele leuke groene kristal steentjes. En ik heb echt een prachtige blauwe ( volgens mij zirkonia) ring gekocht in een iets stoerdere zilveren setting. Met bei sieraden ben ik heel erg blij mee!!

Snelle en correcte levering

Prachtige kwalitatieve hanger ontvangen, zaterdagavond besteld, woensdag al in huis (Belgie). Ik kende de website niet dus heb lang getwijfeld om te bestellen, maar dus volledig betrouwbaar. Ben helemaal blij met mijn Jograbo sterrenbeeld hanger.

In 1 woord… geweldig !

Snelle levering. Zeer nette prijs De oorbellen zijn nog mooier dan ik dacht. Elk apart in zakje om beschadiging te voorkomen en daarna in mooi kado zakje. Echt top. !!

Waanzinnige serviceverlening

Ik kocht bij Aurora Patina een paar oorbellen als cadeau voor mijn vriendin met de vraag of het cadeautje misschien ingepakt kon worden. Ik ontving in 2 werkdagen een keurig ingepakt cadeautje met een lieve tekst erbij. Nogmaals bedankt!

Perfecte kennismaking!

De bestelde oorclips zijn echte blijmakers. Snel geleverd en ook nog eens extra mooi verpakt.

Niet gezocht maar hier gevonden!

Prachtige klassieke oorbellen gekocht, met een oriëntaalse look; het lijken wel museumstukken, bovendien tegen een alleszins redelijke prijs! Deze webshop heeft een verrassend assortiment moderne maar ook vintage sieraden die je niet snel elders vindt. Mijn bestelling werd binnen 24 uur gratis thuis bezorgd, chique verpakt met een persoonlijke noot; al met al een sympathieke winkel-ervaring!

Heel blij mee!!

Gewoon zoeken en bestellen. Vandaag ontvangen in een hele mooie verpakking.

Erg mooie ketting, ik ben er heel blij mee. De kleuren in de ketting heb ik ook vaak in mijn kleding daarom heb ik hem ook gekocht.

Mooie sierraden' En mooi van prijs,geweldige service een echte aanrader!!!

Fijne webshop met mooie spullen en heel goede service

Op mijn vragen werd heel snel gereageerd. Bestelling was ook snel in huis en heel mooi als echt kadootje ingepakt. Een persoonlijke benadering!

Ik ben echt tevreden

Goede morgen, ik ben echt tevreden voor ketting ,dat is wat ik zoeken, en snel servies

Apart accessoire

Mooie clip om variaties te maken met colliers.

Prima bedrijf

Sierraad was goed verpakt en werd snel geleverd. Alleen vervoerder DHL liet een steekje vallen.

Heel tevreden

Zeer goede service en mooie produkten , snelle leveringen

probleemloos

grote keuze, snelle levering na bestelling.

Vlot en goed afgehandeld.

Keurig en zelfs mooi verpakt afgeleverd, snel. Mail werd snel op gereageerd. Ik ben zeer tevreden!!

Snelle levering, mooi item

Hartelijk bedankt om mijn bestelling zo snel te versturen en rekening te houden met wat ik vroeg via email. De oorbellen passen perfect bij mijn hanger.

Kwaliteit en bezorging goed

Mooie oorbellen. Precies wat ik wilde.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Über Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Kiyoh Bewertungen