Super bestelling

Mijn gekozen product bevalt, super lange parelketting, maar dat wist ik al van vorige aankopen bij Aurora Patina en de snelheid van levering van ook top, zelf in de drukke decembermaand.

De bestelde oorbellen zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Snelle levering. Heel tevreden!!

Mooie vintage sieraden

Ik heb al diverse vintage sieraden besteld. Het zijn mooie en unieke exemplaren. De kwaliteit is bovendien uitstekend.

hartvewarmend

alles geweldig de sieraden en persoonlijke kaart super

redelijk

Na het open maken van het oorbellen doosje zag ik dat er een oorbel niet aan het hangertje zat en het erg snel los liet als ik het in de oorbel zat, uiteindelijk met secondelijm opgelost. Verder zien ze er prachtig uit en was mijn vriendin er erg blij mee.

Eerste keer wat besteld bij hun

Dit was mijn eerste keer dat ik wat besteld had bij hun en zeer snel binnen gekregen echt top.

Helemaal top

Goede, snelle levering. Oorbellen waren goed verpakt. Zag er top uit, een volgende keer kom ik zeker terug!

Snel en accuraat verzorgd

Snel en accuraat!!

Mijn ervaring is goed ben erg blij met jullie

Originele, mooie stukken en snelle levering!

Ik bestelde twee setjes oorbellen en ze zien er gewedig uit! Ze werden snel bezorgd en met veel aandacht ingepakt. Ik ben superblij en houd de webshop in de gaten!

Fijne webwinkel

Prachtige oorknopjes besteld, fijne prijs en redelijke leverinfstijd in zeer drukke coronakersttijd.

Nette levering met persoonlijk kaartje!

Netjes verpakt en leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat.

Goed aanbod en snelle levering

Goed aanbod en snelle levering

Prachtige zilveren juwelen en een snelle levering

De bestelde juwelen waren nóg mooier dan ik me had voorgesteld a.d.h.v. de foto's op de site. Ze werden bovendien erg snel geleverd.

Hetgeen ik bestelde voldeed aan de verwachtingen. Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot

Aanrader

Mooi afgewerkt, goede prijs kwaliteit verhouding

Wat een fijne mensvriendelijke benadering

Had oorbellen en armband gekocht. Ik werd netjes opgebeld met de vraag of het samen of apart ingepakt kon worden. Snel verzonden. En een lief handgeschreven kaartje erbij, zo attent! Zeker een bedrijf om nog een keer te bestellen! Dikke 10!

Prachtig

Hele mooie winkel en hele mooie sieraden en spullen en een goede snelle service en een super mooie site

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie site, snelle levering, prachtige kwaliteit, aardig persoonlijk kaartje toe gevoegd, dat is erg leuk

Fijne ervaring, blij met de oorbellen, ze zijn uniek

Alleen erg veel email van Aurora Patina ontvangen

Bestelling goed en snel verwerkt. Met zorg ingepakt en verstuurd.

Snel bezorgd en leuk verpakt

Ik vind het een leuke website. Je hebt veel keus. De oorbellen werden leuk ingepakt en snel bezorgd.

Mooie oorbellen, snel geleverd

De oorbellen die ik heb ontvangen zien er precies hetzelfde uit als op de foto’s op de site. Ik ben er heel blij mee!

Heel leuke en uitgebreide collectie. Voor ieder wat wils. Word je een soort van hebberig van.

Duidelijke website en snelle levering.

Zie boven.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh