Vlotte levering en goed advies

Zeer klantvriendelijk

Mooi pakketje met een persoonlijke touch!

Vandaag mijn cadeautje binnen. Heel mooi ingepakt en nog een klein persoonlijk kaartje. Echt heel leuk Wanneer de inhoud zo mooi is als de verpakking dan maak ik de ontvanger heel erg blij!

Prachtige oorbellen en prima service!

Mooie collectie sieraden met stenen. Ik kocht een paar prachtige oorbellen met rutielkwarts. Het bestelproces verliep snel en via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De bestelling werd geleverd in een mooie verpakking met een handgeschreven kaartje waarmee ik veel plezier werd gewenst met de oorbellen. Kortom: een positief gevoel over deze webshop.

Een super shopping ervaring !

Aurora Patina heeft een mooie overzichtelijke site met een grote keuze aan originele juwelen. Ik zelf ben al een tijdje fan van de schitterende KRIKOR juwelen maar er is ook nog een heel ander ruim aanbod aan prachtige sieraden. Ik ben ook fan van de doosjes met vilt waar je de juwelen kan in opbergen zodat ze beschermd zijn en mooi blijven. En daardoor ook perfect op te bergen zijn. Mijn bestelling werd snel geleverd en was heel goed ingepakt.

Product goed.

Snelle levering en prachtig uitgevoerd sierraad, heel tevreden!

Op zoek naar jugendstil/art nouveau sierraad als kado, uitgekomen bij webshop van Aurora en aangenaam verrast door uitgebreide assortiment. Ook leuk de persoonlijke noot (briefje)bij aflevering, snelle levering en het kado voor Sinterklaasavond viel enorm in de smaak. Kan ook haast niet anders als je een echte Zeeuwsche een halsketting met Zeeuwsche knoopjes kado geeft!!! Dank!

Fantastisch snelle en vriendelijke shop

Mijn bestelling is super snel verstuurd. Kwam aan in een goed stevig doosje zodat de oorbellen niet konden worden beschadigd tijdens transport. De oorbellen zelf zaten in een leuk papieren kado zakje en er was een heel lief kaartje bij om mij veel plezier te wensen met de oorbellen. De oorbellen zelf waren echt heel mooi! Net als op de foto. Super bedankt!

Netjes opgelost

Te laat ontvangen, maar ik kreeg vervolgens wel heel netjes de mogelijkheid om het pakketje retour te sturen.

Product als verwacht; vlotte levering

Product als verwacht; vlotte levering

Goede service!

Blij met de geleverde service en de extra moeite die gedaan werd. Prachtige, bijzondere sieraden.

Goede website, snelle levering. Het is een cadeau dat nog niet is uitgepakt door de ontvangster. Hoe de oorbellen zijn kan ik dus nog niet vertellen.

Geweldige sierraden. Snelle levering. Een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Al met al, heel fijn hier iets te kopen

Mooi product en verpakking

De oorbellen waren precies zoals op de site weergegeven en heel mooi verpakt. Ook snel verzonden!

Unieke sieraden

Goed verzorgd en netjes verpakt. Mooie kans om unieke sieraden van toen een nieuw leven te kunnen geven.

Alles verliep vlot.

Het is een duidelijke website, gemakkelijk om een keuze te maken, vlot transport.

Unieke oorbellen voor een unieke ervaring

Had ik die oorbellen nodig in deze corona-tijd die we vooral thuis doorbrengen? Het antwoord is volmondig JA! Deze oorclips - ik heb geen gaatjes - in de vorm van een bloem met glitters en een parelhart zijn gewoon prachtig. En... ze zijn uniek, alsof ze exclusief voor mij zijn gemaakt. Ze dateren van rond 1900, wat betekent dat ettelijke andere vrouwen er mooie momenten mee hebben beleefd. Ik laat mijn fantasie de vrije loop en probeer mij voor te stellen wie die vrouwen waren, bij welke gelegenheden ze die oorbellen hebben gedragen. Hebben ze de juweeltjes aan een dochter doorgegeven? Het cadeautje aan mezelf werd heel snel bezorgd, met een handgeschreven kaartje erbij. Dankjewel, Aurora Patina!

Goede en snelle service

Bestelling is binnen 1 dag binnen en de vraag via de mail werd direct beantwoord. Top service!

Mooie ketting, snel en geheel volgens afspraak geleverd.

Aurora sieraden was voor mij onbekend. ik heb een lange parelketting besteld, de kleur is mooi wit en zo te zien ook netjes geregen. De aflevering ging snel en volgens afspraak. Ik ben blij met de service en met de ketting! Ga zeker hun website verder in de gaten houden.

Heel positief!

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle Verzending!

Prachtige camee oorbellen!

Ik kijk graag op de site van Aurora Patina. Er staat eigenlijk altijd wel iets voor mij bij, zowel bij de Vintage sieraden als bij de rest. De sieraden worden snel geleverd en de service is goed.

Prachtige ring, past perfect. Snelle verzending en mooi verpakt.

Helder en snel

De sieraden worden nauwkeurig omschreven, zodat je een betrouwbaar beeld kunt vormen. De kleuren van de foto's zijn goed. De levering is altijd snel en verzorgd.

Prachtige producten en chapeau voor de klantenservice!

Prachtig

Helemaal volgens verwachting:)

mooie originele sieraden tegen een goede prijs

Ik weet bij Aurora Patina geregeld mooie en originele sieraden te vinden tegen een schappelijke prijs.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh