Heel erg goed. Chapeau

Heel erg correcte en snelle levering!

Superservice

Al een paar keer een juweeltje besteld. Steeds vlotte en correcte levering. De juweeltjes zelf zijn pareltjes. Ik ben er zeer blij mee.

Snelle service, prachtige sieraden

Mooie vintage sieraden!

altijd goede service

ik koop al jaren bij Aurora en ik heb alleen maar goede ervaringen en veel bereidwilligheid gezien.,ook hun producten vallen meestal bij mij in de smaak;de afwisseling antiek modern is een mooie combinatie De aangeboden sieraden zijn ook wel äpart"te noemen en ik ben blij dat er nog zulke sieraden worden aangeboden op de markt.

Vlotte levering.

Wat ik belangrijk vindt de mogelijkheid om achteraf te betalen,en jullie snelle levering.

Hele mooie producten en super goede service!

Erg mooie oorbellen gevonden voor bij mijn krikor ketting:-)

Leuk visitekaartje met persoonlijk berichtje! Ik zal zeker nog meer bestellen bij jullie.

Super mooi product echt n cadeautje ,u heeft er n nieuwe klant bij

Prima en snelle service, mooie sieraden

Fijn en goed geholpen. De betaling was niet gelukt zonder dat ik dat door had. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat de producten voor mij gereserveerd waren en ik alsnog via de link kon betalen. De volgende dag had ik de sieraden al in huis. Fijne service!

Service en snelheid opsturen prima.

Kleur oorbellen donkerder dan ik dacht. Zijn ook kleiner dan verwacht, maar zien wel mooi uit. Prijs/kwaliteit prima in verhouding!

Keurig verpakt en verzorgd! En ze zijn precies zoals ik me heb voorgesteld. Erg blij mee! Dank!

Een hele goede en keurig verzorgde gang van zaken vanaf de bestelling, mailcontact en ontvangst! Met name jullie persoonlijke kaartje raakte me! En zo keurig verpakt! En de oorbellen zijn precies zoals ik me ze voorstelde. Vriendelijke groeten, Joke Visser

Uitstekend service en goed kwaliteit. Ik ben tevreden.

Zie hier boven.

Leuke oorbellen en snel verstuurd.

Leuke oorbellen. Het pakje dat door de brievenbus geschoven werd, bevatte enigszins geplette oorbellen: de haakjes waren erg verbogen. Een plat doosje voor verzending lijkt me handiger.

Prachtige vintage manchetknopen. Nette prijs, snelle levering en heel mooi in cadeau verpakking geleverd.

Mooie oorbellen

Leuke oorbellen voor prima prijs, heel snel geleverd in mooi papieren zakje.

Prachtige sieraden voor een scherpe prijs en super service

Heel goed allemaal. Mooie sierraden

Kadootje waar ik erg blij van werd

Ik kocht een prachtige zilveren armband van ongeveer 110 jaar oud. Deze werd snel en als kadootje verpakt met een persoonlijk kaartje erbij geleverd. En ja, de armband is In het echt net zo mooi, misschien nog wel mooier, als op de website. Dus: happy!

Zéér tevreden!

Mijn complimenten voor de kwaliteit van de mooie oorbellen, de snelle verzending en fijne, mooie en stevige brievenbusverpakking! Ook erg leuk dat persoonlijk geschreven woordje erbij!

Mooie sieraden ...Netjes verpakt..Ben er heel blij mee

Zoals het hoort

Product besteld, netjes en op tijd bezorgd, netjes ingepakt, kaartje erbij, onbeschadigd, product komt overeen met foto's op website. Kortom, tevreden.

Prachtige sieraden. Soms moeilijk kiezen omdat je zoveel mooie en leuke dingen ziet! Prima geleverd en persoonlijk kaartje is attent.

Geweldige sierraden. Altijd snel bezorgd en netjes verpakt. En ook nog een kleine persoonlijke zin op het visite kaartje geschreven.

Helaas vond dochter cadeau niet leuk Maar ik mocht het terug sturen en had binnen 2 dgn mn geld terug Top service !

Helemaal top

Iedere keer dat ik kijk is de collectie weer anders, vooral op de vintage sieraden zijn we gek. Mooi kwaliteits-spul waar je ergens anders diep in de portemonnee moet duiken. Ze leveren ook heel snel, dus ideaal voor een "oeps vergeten" verjaardag, vooral met die inpak optie. Kortom, helemaal top.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh