Qualiteit producten, snel en prettig afhandeling :)

Dank voor de bijzonder oorbellen! Zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Tot de volgende keer :)

Vlugge levering,en eerlijk!!!!Een deel van de verzendkosten terug gekregen,wegens kleine zending!!!!

mooie oorbellen, snelle levering, leuk verpakt

Mooie oorbellen, foto's waren duidelijk. Leuk verpakt en snel geleverd

Mooie sieraden...

Geweldig mooie sieraadjes ..netjes verpakt ..snelle levering..

Snelle en zorgvuldige levering

Prachtige artikelen. Zijn zoals de afbeeldingen aangeven. Word altijd netjes verpakt en snel verzonden. Met een persoonlijk geschreven kaartje wat net iets extra's toevoegt.

Prachtige oorhangers, in t echt net zo mooi als op de foto.

Snelle levering en mooie kwaliteit. Echt blij mee!

Levertijd was korter dan aangegeven. Prima verpakt en nog een persoonlijke notitie op het visitekaartje.

Mooie producten en snelle levering

Heel attente behandeling, mooi verpakt en snel geleverd.

Mooie zilveren schakelarmband

Mijn vrouw was heel blij met de armband. Alleen hebben we een kwartier geprobeerd de sluiting los te krijgen. Graag in het vervolg een handleiding.

Ik heb bij deze webwinkel manchetknopen voor mijn verloofde gekocht. Ze zijn prachtig en zien er precies zo uit als op de foto. Aurora Patina houdt je goed op de hoogte van de bestelstatus en levering en ik was aangenaam verrast door een leuke persoonlijke boodschap op de bijgeleverde besteloverzicht.

Superb collection , Prompt service and delivery !

I have periodically ordered jewelry here. They are always prompt , beautifully packaged and neatly delivered. Even returns are very neatly handled. The people are polite and also "think along " to find the appropriate matching product .

Mooie bestelling.

De ring voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Fijn en chique.

Hele goede service en mooie ketting!

Goede kwaliteit, mooi en fijn kettinkje met een subtiel steentje.

Snelle levering, netjes verpakt, mooi sierraad

Vrijdag een parelketting besteld voor mijn vrouw, er ging iets mis met betalen, ik heb toen een mail gestuurd waarop direct geantwoord werd. Betaling ging nu wel goed. Zaterdag de bestelling ontvangen, keurig verpakt en de ketting is echt heel mooi. Top!

Toppie

Duidelijke omschrijving goed verzonden.

Snelle levering.

Had drie parel sieraden besteld maar een ring was qua kleur niet helemaal hetzelfde. Dmv mail werd dit gezegd en men vroeg of de ring met de passende kleur door hen erbij mocht. Zeer tevreden over deze service.

Snelle levering en mooie goede kwaliteit sieraad

Zeer tevreden.

Goed geregeld en netjes verzorgd. Leuk ingepakt.

Goed bedrijf

Ze doen wat ze zeggen, al diverse aankopen gedaan en alles correct geleverd.

Zeer goede service

Zeer goede service . Cadeauxbon duurde wel langer om te leveren dan de juwelen zelf ,maar dit is duidelijk het verschil tussen bpost en post.nl . De juwelen waren zeer mooi en leuk verpakt bedankt . Jammer dat de verzendkosten voor Belgie (9,95) zo hoog zijn bij vele webshops is dat 4,95 € met track en trace of gratis vanaf 50€ . Anders verdienden jullie 5 sterren .

Perfect , met twee dagen het pakje in huis.

Heel goed, er wordt snel gereageerd op e-mails. Zo doorgaan.

een woord geweldig

op tijd en de moeite waard om nogeens te bestellen mooie oorbellen en meer

Snelle levering, goede service, goed product.

De oorbellen zaten netjes verpakt in een mooi zakje en bovenop lag een handgeschreven kaartje. Echt een cadeautje om uit te pakken. De oorbellen zijn ook mooi, ben er blij mee.

betrouwbaar en mooi materiaal

Heel duidelijk in het aangeven van het verzendtraject.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh