Super snelle levering

Mooie ketting, netjes ingepakt, snelle levering. Super blij mee.

Vlot en goed geholpen. Zelfs in de drukke Coronatijd vlotte levering

Geweldig gewoon

Ik heb een reuze leuke dag en ben zo blij met mn bestelling, ik kan er weer een weekje tegen hi hi.

super service

voor de derde keer iets gekocht , steeds in orde en mooi geleverd

Mooie sieraden bij Aurora Patina

Fijne ervaring

Makkelijk en snel online kunnen bestellen. Foto’s op de website zijn mooi en geven een goed beeld van het product. Snel verzonden en ontvangen in een mooi doosje en met kaartje voorzien van een persoonlijke noot. In werkelijkheid nog mooier dan op de mooie en al duidelijke foto’s. Een aanrader!

Ze hebben waanzinnig mooie artikelen. Deze worden netjes verpakt en super snel verzonden. Ik raad deze webwinkel zeker aan.

prachtig cadeau, razendsnel verzonden en uiterst verzorgd

voor herhaling vatbaar

Uitstekende snelle levering.

Mooie sieraden voor een prima prijs en bovendien als een cadeau ingepakt.

Heel goed!

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Het was een cadeautje dus helemaal top dat het al verpakt was en dat persoonlijke kaartje erbij maakte het helemaal af super!

Eerste x besteld

Oorbellen besteld, erg mooi. Geweldig dat er een persoonlijk kaartje bij zit.

Altijd snelle en vriendelijke service. prachtigen en betaalbare sieraden!

Mooie broche!

Snelle levering! Goed verpakt.

Heel mooie ketting. Snel geleverd en mooi verpakt. Ben er super blij mee. Dank.

In goede staat en snel geleverd

Sieraad voldeed aan de verwachtingen, snelle persoonlijke levering

Alles is naar wens verlopen

Werd netjes op tijd geleverd en de oorbellen zagen er leuk uit net als op de website.

Fantastische webshop in sieraden

Nadat ik een set gekocht heb, bestaande uit een collier, ring en oorknoppen was ik verrast door de mooie uitstraling. Heb gelijk nog een set besteld in een andere kleur. Ook het contact met de klantenservice was zeer prettig.

Hele mooie en unieke sierraden. Het het was super snel bezorgd.

snel en correct

Supersnelle service zonder poespas

Bedankt, mooie broche, snel geleverd en correcte behandeling als klant.

Ik ben zeer tevreden over de correcte wijze van aanpak na een contact via de pagina ivm een prijszetting op de website. Kort na het versturen van mijn vraag antwoord ontvangen zodat ik de bestelling alsnog dadelijk kon uitvoeren. Een woord van dank is meer dan ooit op zijn plaats naar de perso(o)n(en) achter de schermen van Aurora Patina. Dit was niet mijn eerste bestelling en zal ook wel niet de laatste zijn, zeker omdat het aanbod van betaalbare mooie sieraden ruim is.

Echt geweldig!

Hele mooie sieraden! Precies zoals afgebeeld! Snelle levering! Super!!

Prachtig!

Mooie sieraden, snelle levering, het zijn kleine kadootjes én een persoonlijk kaartje erbij! Top!

De bestelde oorbellen zijn prachtig van vorm en kleur.

Precies wat het moest zijn en supersnel geleverd.

Specialisme met hoofdletter S

Opnieuw is Aurora Patina er in geslaagd, om een prachtige armband te realiseren voor mijn vriendin.

Het hele proces van bestelling tot levering verliep uiterst gladjes. Super fijn en een echte aanrader!

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh