Snel

Snelle levering, de klant wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Uitstekend!

Geweldige goede service! Prachtige produkten. Zelf heb ik parel oorbelletjes en een parelketting gekocht. Erg blij mee.

Mooie producten

Een feest om te bestellen bij Aurora Patina. Mooie producten, levering geschiedt heel snel, altijd een persoonlijk kaartje erbij. Daar word ik altijd heel blij van. Ik kan ze daarom iedereen aanbevelen.

Duidelijke website, prettig winkelen

Duidelijke website, prettig om te winkelen

Veel aandacht voor bestelling. Van te voren overleg gehad. Heel plezierig

Nauwkeurig. Aardig mooi ingepakt en kwam heel snel. Prettig contact. Goeie webwinkel

Mooie sieraden!

Snel geleverd en leuk verpakt.

Snel en een goede service!

Bedankt voor het persoonlijke kaartje :) Alleen spijtig dat postnl het pakje zomaar aan de poort gezet heeft zonder aan te bellen, nog een geluk dat ik thuis was op dat moment.

Snel en een goede service!

Snel en goede service!

Snel en goede service!

Snelle levering en precies wat ik wilde hebben.

Heel leuk met het persoonlijk kaartje dat erbij was ,en prachtige juwelen dank je wel !

Hele positieve ervaring in alle opzichten.

Voor het aanschaffen van een armband eerst gebeld en goed advies ontvangen. Bestelling vervolgens gedaan, deze werd de volgende dag keurig afgeleverd. Heel leuk dat de bestelling feestelijk is verpakt en er een handgeschreven kaartje bij zit.

Super mooi

Snel en mooi ingepakt, handgeschreven kaartje. Prachtige sieraden.

Mooi ingepakt..telefonisch goed bereikbaar. Snel geleverd.

Mooie kwaliteit, met zorg verpakt en met persoonlijke touch verstuurd

Zeer goede ervaring

Snelle service, leuk ingepakt met persoonlijke boodschap en mooie kwaliteit van de oorbellen. Ik zou er zo weer bestellen.

Ik had meer van mijn product verwacht eigenlijk wel een snelle levering dat zit wel goed.

onlangs een armbandje besteld en ben hier heel erg blij mee. Prachtig! De levering was heel snel, mooi verpakt en goede service. Bedankt ook voor de persoonlijke kaartje!

Hele fijne ervaring

Ik houd van bijzondere en vintage sieraden. Deze webshop is een ware vondst. De service en after sale zijn echt van het hoogste niveau.

Snelle service, goeie kwaliteit en leuk ingepakt.

Had nog geen ervaring met jullie bedrijf, maar zeker aan te bevelen.

Uitstekende service en kwaliteit

Niets op aan te merken, ik ben uiterst tevreden!

Pluspunten

Mooie overzichtelijke website. Snelle levering. "Persoonlijk tintje"bij de levering d.m.v. een handgeschreven kaartje. Prijs / kwaliteit ok.

Pluspunten

Snelle levering, leuk verpakt en persoonlijk!

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh