Pluspunten

Snel,netjes verpakt, en een lief kaartje erbij.

Geen

Pluspunten

Had oorbellen besteld. Deze vormden echter geen gepaste set met bestelde ketting en armband. Kwamen met advies deze te vervangen met wel een gepaste set oorbellen. Deze waren zelfs goedkoper. Bedankt voor het meedenken.

Pluspunten

snelle correcte levering

geen

Pluspunten

Goede producten, snelle levering, bijzonder klantvriendelijkheid en geweldige service!

Geen.

Pluspunten

tevreden over de oorbellen

de stopjes passen er niet op

Pluspunten

Mooi verpakt en met een persoonlijke boodschap!

geen

Pluspunten

WYSIWYG: what you see is what you get. Prima

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

oorbellen mooi verpakt, bestelling correct uitgevoerd

geen

Pluspunten

Supermooie oorbellen, kleuren net zoals op de foto op de website, heel snelle Superservice!

Pluspunten

Hele mooie producten en verzending is altijd snel. Het persoonlijke briefje is maakt t extra bijzonder om te krijgen

Geen

Pluspunten

Snelle en nette afwikkeling van de bestelling.

Meer informatie in de eerste mail, zodat er geen drie of vier mailtjes komen over een bestelling.

Pluspunten

Snelle levering en mooie producten. Bij het retourneren werd alles correct en vlot afgehandeld.

Geen.

Pluspunten

Hele mooie sieraden. Zijn de andere dag in huis, heel mooi verpakt, met persoonlijk kaartje erbij. Ik ben er blij mee!

Geen. Probeer dit vol te houden.

Pluspunten

Zoals alltijd dik tevreden...

Pluspunten

Snel geleverd en netjes ingepakt.

Pluspunten

Top service! Mijn bestelling mocht ik keurig verpakt ontvangen mét een persoonlijk kaartje.

Pluspunten

Perfecte service en levering. Het handgeschreven persoonlijke kaartje bij de bestelling kleurt meteen je dag. :-)

Pluspunten

Snelle levering en heel leuk en goed ingepakt.

Pluspunten

Snel binnen en heel netjes verpakt!

Pluspunten

Prima in orde

Geen

Pluspunten

- goede informatie - snelle afhandeling - betaalbare bezorgkosten

- geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

mooie oorbellen, snel bezorgd, met de hand geschreven kaartje erbij. Foto's van oorbellen aan een oor of aan een tekening van een oor zou een betere indruk van de oorbel geven.

dat je als klant de verzendkosten moet betalen als je iets terugstuurt vind ik jammer. Het is moeilijk van internetfoto's te bepalen of een oorbel je mooi zal staan of niet. Dus het is geen laksheid als je iets terugstuurt.

Pluspunten

Snelle levering, leuk verpakt en een handgeschreven kaartje met een vriendelijk berichtje! Ik ben erg blij met mijn mooie klassieke oorbellen!

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh