Pluspunten

Snelle service,goede producten

Uitgebreider assortiment

Pluspunten

Pluspunten

Altijd snelle service. Altijd alles prachtig en stevig ingepakt. Klantenservice prima bereikbaar.

Geen

Pluspunten

snel antwoord op mijn vraag, snelle levering, mooi verpakt en handgeschreven briefje. De ontvanger van de robijn-oorbellen was er erg blij mee.

Pluspunten

Ben heel erg blij met de dopjes van de oorbellen nu kan im ze tenminste weer in zonder ze te verliezen

Pluspunten

Snelle bezorging, geweldige kwaliteit

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

op tijd, mooi verpakt

het sieraad is kleiner dan stond aangegeven. Dat vind ik jammer.

Pluspunten

Snelle service en persoonlijke aandacht via een handgeschreven kaartje! Top!!! Ga zo door!

Uitbreiding van sierraden van krikor

Pluspunten

Zoals altijd: prachtig product en perfecte service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

netjes op tijd geleverd wat ik had besteld

Pluspunten

Keurige levering van hetgeen ik had besteld.en zeer netjes verpakt.Het parel collier zag er zeer fraai uit, en is als zeer bijzonder cadeau en ( gelukkig op tijd) ontvangen.Grote dank daarvoor.

Valt niets op aan te merken.

Pluspunten

- Leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling - Product voldoet volledig aan de verwachting

Pluspunten

heldere website en goede en persoonlijke service

Pluspunten

Snelle bezorging, volgende dag al in huis . En netjes in kadopapier verpakt. Ik ben erg benieuwd wat me vriendin er van vindt.

Pluspunten

Goed advies en service

Pluspunten

Duidelijke website, afgeleverd binnen de beloofde tijd en dat was snel (2dagen), mooi verpakt, kon door de brievenbus en ik hoefde dus niet thuis te blijven voor aflevering.

Een klein idee misschien? Ik kocht oorclips voor iemand anders, zelf draag ik die niet. Ik was benieuwd hoe de clip eruit zou zien op het oor. Als daar ook een foto van was geweest, had ik het nog fijner gevonden.

Pluspunten

Super goede service met zeer snelle levering. vrijdag namiddag besteld en zaterdag voormiddag geleverd.

Pluspunten

Na 1 dag had ik mijn collier al. Vanuit Nederland naar Belgie. Super en prachtige parelketting.

Op de foto's lijken de parelsnoeren langer dan in het echt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Product komt goed overeen met de foto

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh