Pluspunten

Zeer snelle levering. Snel met vragen beantwoorden. Topbedrijf

Pluspunten

Correct en efficiënt

Geen

Pluspunten

Prachtig ingepakt, goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering. Keurig verpakt.

Pluspunten

snel, attent, verzorgd

Pluspunten

Max

Pluspunten

Snelle bezorging. Zeer netjes verpakt. Vriendelijk kaartje erbij met persoonlijke boodschap. Leuk!

geen

Pluspunten

Overzichtelijke website, zeer goede service, aanbevelingswaardig!

Pluspunten

Snel, zeer vriendelijk, service gericht, maken sieraden ook gratis ruimer en geven direct korting op de retourzending. Deden ook niet moeilijk over crediteren terwijl ik met een cadeaubon had betaald.

Pluspunten

Mooi verpakt en hele snelle verzending. Top!

Pluspunten

Persoonlijke en prettige houding

Pluspunten

Efficiënt en volgens afspraak

Pluspunten

Mooie en bijzondere sieraden. Snelle en zorgvuldige levering. Regelmatig goede aanbiedingen en kortingen.

Jammer dat sommige bijzondere sieraden maar kort leverbaar zijn. Zo zou ik dolgraag een verloren oorbel opnieuw kopen. Helaas.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

verzorgde verpakking persoonlijke wensen artikel was echt zoals op de foto

pakje is meer dan een week onderweg geweest (besteld op 24/12 en aangekomen op 2/1).

Pluspunten

Fijne website, uitgebreid assortiment, aantrekkelijke prijzen, snelle levering.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie sieraden, niet te duur.

Artikelen retourneren is duur en ingewikkeld. Je moet een formulier uitdraaien en ondertekenen en toestemming vragen. Daarna opsturen met track & trace, kost 6,95.. Waarom geen antwoordnummer voor retourzendingen?

Pluspunten

Mooi collectie, prima service

Pluspunten

Geweldige service. Vorig jaar oobelletjes gekocht. Na verloop van tijd vielen de steentjes er uit. Hierover gebeld. De volgende dag had ik al een paar nieuwe oorbelletjes in huis. Misschien zeg je, dat is toch normaal. Ja zeker, maar ga de bedrijven maar eens zoeken die deze service verlenen.

Pluspunten

Mooie producten, super service met een persoonlijk tintje.

Gewoon zo doorgaan.

Pluspunten

Zeer mooie juweeltjes en leuk ingepakt als een cadeautje. Snelle verzending en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Grote aanrader, zeer tevreden!

Pluspunten

Ondanks de drukke periode was mijn ring op tijd binnen. Tot mijn verbazing lag er een handgeschreven kaartje erbij. Vond ik heel erg leuk. Het maakt net ietsjes persoonlijker. Dank je wel.

Pluspunten

vriendelijk. Klant gericht. gratis ingepakt als cadeautje

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Toch alles goed opgelost, Het pakketje zelfs thuis afgegeven.

Heb na een week nog steeds geen bestelling ontvangen inmiddels wel 3 mailtjes, kan dus niet bepaald oordelen

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh