Pluspunten

Prima service, prachtige ketting.In het echt is de ketting nog mooier. Ben erg tevreden

Pluspunten

Het was de eerste keer dat ik bestelde bij Aurora Patina. Alles was prima geregeld. Het doosjes kwam al na twee dagen, keurig ingepakt, met een kortingsbon voor de volgende aankoop en een vriendelijke, persoonlijke boodschap.

Geen

Pluspunten

Duidelijk website. Telefonisch contact klantvriendelijk en prettig. Snelle levering en een prachtig sieraad ontvangen, dat ook nog eens mooi was ingepakt.

Geen.

Pluspunten

Snel en netjes.

Pluspunten

Goede communicatie, pakjes altijd leuk en verzorgt ingepakt, een persoonlijk geschreven kaartje erbij, snelle levering en prachtige mooie sieraden. Kortom...een heel tevreden klant;)

Zou niets kunnen bedenken. ga zo door;))

Pluspunten

vriendelijke en zorgvuldige contacten, snelle levering

ik zou de mogelijkheid aanbieden om de kadoverpakking er los bij te kopen. ik zou zelf het gekochte produkt echt willen zien voordat ik het kado geef.

Pluspunten

Snelle en keurige levering!

Pluspunten

Duidelijke site en perfect op tijd geleverd. Het handgeschreven briefje in de verpakking was een fijne extra service!

Pluspunten

Snelle thuisbezorging; persoonlijk bedankje voor de aankoop. Netjes en attent.

Nee

Pluspunten

Snelheid van leveren, zorgvuldigheid van pakketje met persoonlijke boodschap

Blijf zo alert en klantvriendelijk

Pluspunten

Prachtige producten, die na bestelling mooi verpakt worden toegezonden met korting voor een volgende bestelling. Er wordt erg veel zorg aan besteed.

Gewoon zo doorgaan; met elke zending die binnenkomt maken jullie de kopers erg blij. Zoveel aandacht als er aan is besteed.

Pluspunten

Pluspunten

Keurig verpakt, alsof je een cadeautje mag openmaken. De ketting was mooi, maar stond mij helaas niet goed. Jammer.

Pluspunten

Netjes geholpen, denken mee en goed verpakt verstuurd. Product was ook wat ik ervan verwachte. Gewoon prima.

Pluspunten

Hele mooie parelketting met bijpassende oorbellen gekocht. Mede door de manier waarop het ingepakt was, was het een feest om te geven. Mijn complimenten!

Pluspunten

Snelle levering,netjes verpakt.

Geen

Pluspunten

Hele mooie sieraden. Ik had een kortingscode gekregen en hierbij was iets misgegaan waardoor ik het volledige bedrag heb betaald. Nadat ik een mail hierover had gestuurd, kreeg ik de belofte dat het geld zou worden terug gestort.

Ik kan geen verbeterpunt bedenken. Beloofde geld is inmiddels terug gestort. Dit noem ik SERVICE, hartelijk dank!!!

Pluspunten

Mooie sieraden, prachtige parels. Ik heb ze gedragen tijdens mijn bruiloft. Ze liggen nu in de kast. Elke keer als ik er naar kijk voel ik me gelukkig!

Ga zo door

Pluspunten

aanbod en verpakking

geen tot nu toe

Pluspunten

Prachtig kwaliteitsproduct met snelle levering!

Pluspunten

Prettig persoonlijk contact, en komen afspraak na.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh