Pluspunten

Ruime keus en de oorbellen een dag later al ontvangen.

Pluspunten

Ik heb een prachtige jugendstil broche besteld, je ziet hem op een plaatje, maar dan is het toch nog maar afwachten hoe hij in werkelijkheid is. Hij was mooi verpakt, een kaartje erbij, met informatie over de broche. Bij het uitpakken van de broche, kwam ik erachter hoe mooi hij in werkelijk heid is, hij is zo ontzettend mooi, mooier dan ik verwacht had. Ook het bestellen ging makkelijk en duidelijk, en de bezorging heel snel.

Pluspunten

Zeer vlot, snel geleverd, zeer behulpzaam(na een foutje van mijnentwege i.v.m. de betaling en de gestuurde mail kreeg ik binnen het uur al antwoord met de oplossing toegereikt). Zeker een aanrader!

Pluspunten

Snelle service. Zeer zorgvuldig en mooi verpakt.

geen

Pluspunten

zeer snelle reactie Goede website

Pluspunten

Snelle, verzorgde zending! Aangename verpakking! Aangename communicatie!

Pluspunten

Snelle levering en persoonlijke boodschap bij je bestelling. Heel leuk

Pluspunten

prima service en stipte levering. Product in overeenstemming met hetgeen ik heb gevraagd en verwacht. Vriendelijke en correcte opvolging van de bestelling per email.

Pluspunten

Leuk bedank briefje van het bedrijf en een snelle service!

Pluspunten

Mooie en toegankelijke website. Persoonlijk, handgeschreven bedankkaartje bij aflevering. Algemene indruk: verzorgd.

De uitgebreide beschrijving van het product (in mijn geval manchetknopen) had ik graag samen met de bestelling ontvangen. Na bestelling on line is deze beschrijving niet meer te downloaden, terwijl dit juist echt iets toevoegt.

Pluspunten

Snelle respons en snelle levering ,heel,netjes geleverd net handgeschreven kaartje waarmee plezier met de aankoop wordt gewenst,heel pkezierig

Geen!

Pluspunten

Snel Interessante prijzen Handige, overzichtelijke site Leuke cadeauverpakking

Pluspunten

Snelle, correcte afhandeling met een persoonlijke touch.

Pluspunten

Snelle levering, goede verzending en prettig contact.

Pluspunten

goed overzicht van assortiment. Heel ruime keuze in maten en kleuren. Supersnel geleverd met een attent briefje, dat maakt dat je het vertrouwenwekkend vindt.

Meer licht gewicht kettingen met bijpassende kleine oorbellen. Ik zou wel willen kunnen corresponderen over de maat van de kettingen en variaties in de kralen.

Pluspunten

Zeer behulpzaam Mooie kwaliteit Netjes verpakt en snel verzonden

Ik bestelde een paar (blauwe) oorbellen waarvan de kleur bij ontvangst anders bleek dan op de website. (Ik heb het paar na telefonisch contact retour gezonden waarna ik mijn geld incl retour verzendkosten ontving, zeer correct afgehandeld)

Pluspunten

Snelle verzending. Goede webwinkel. Product voldoet aan verwachting. Persoonlijke noot bij pakje. Uitstekend.

Pluspunten

Snelle reactie op mail over de bestelling met goede info over de afhandeling en bezorging. Mooi ingepakt. Zlet er zeer verzorgd uit met hartelijk kaartje erbij. Alles blijmakend.

Geen

Pluspunten

Snelle levering en mooi product zeer tevreden

Pluspunten

Ik heb Aurora Patina als een zeer goed bedrijf ervaren. Kreeg direct antwoord op mijn mail. Supersnelle service! Keurig verpakt. Heel attente service.

Helemaal top!

Pluspunten

Snelle levering, mooi ingepakt. Attent kaartje erbij. Alles nodigt uit om nog eens te bestellen!

Pluspunten

Snelle levering van prachtige oorbellen!

Ga zo door :-)

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh