3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelling was goed.

Het product dat ik had besteld had gele vlekjes (ik denk van lijm) er op zitten.

Pluspunten

Persoonlijk, snel en kei mooie spullen.

Geen

Pluspunten

Prachtige producten, heel attente klantenservice en top levering. Zeer aan te raden!

Pluspunten

Hele mooie originele sieraden Goede kwaliteit sieraden Eenvoudige website Snelle levering

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Mooie overzichtelijke site ! Tevreden klant !

Pluspunten

snel verstuurd, prima verpakt kortom uitstekend!

Geen

Pluspunten

Reageren direct op vragen Snelle levering in goede verpakking Product was precies zoals beschreven op de website, dus ik ben er heel blij mee

Pluspunten

Op alle gebied zeer positieve ervaring!!!!! Snelle en correcte levering, vriendelijke bediening, mooie sieraden kortom zeker een aanrader

Geen verbeterpunten ervaren

Pluspunten

Eerste ervaring met dit bedrijf was prima. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

Snelle levering. Leuk visitekaartje en een korting bij een volgende aankoop. Helemaal goed

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

Nette, snelle bezorging

Pluspunten

Fijne website met goede informatie. Mooie oorbellen. Goed verpakt verzonden.

Krijgen jullie nog meer soorten natuursteen?

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Duidelijke foto's, duidelijke product uitleg en maten, duidelijk overzicht, snelle levering, alles prima in orde !

Geen idee

Pluspunten

Duidelijk en overzichtelijke website Snelle verzending Persoonlijk kaartje bij levering

Het assortiment parelcolliers mag van mij wat uitgebreider Veel producten zijn enkelvoudig in verschillende kleuren maar wat minder keuze in variatie

2 sterren: slechter dan verwacht

De oorbellen die ik kocht, zijn heel anders dan op de foto. De foto's en beschrijving zou meer moeten lijken op de realiteit.

Pluspunten

Mooie producten, snelle levering.

Pluspunten

Past in de brievenbus dus je moet niet thuis zijn. Goed ingepakt en fijn dat er een persoonlijk kaartje bijzit.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh