Pluspunten

Helemaal geweldig deze service. Wij wonen in Frankrijk en laten regelmatig pakjes bezorgen in NL. In dit geval had men een vermoeden dat het een kado was, dus geen factuur bij het pakje gedaan maar per e-mail naar mij verstuurd, heel erg meedenkend! Hoe netjes is dat? En toen het pakje geopend werd, zat er een een heel leuk kaartje bij met een gelukswens in het Frans, zeer attent! Top winkel!

Pluspunten

Snelle levering, beantwoord geheel aan de verwachting. Keuri verpakt.

Pluspunten

Tevreden klant !

Pluspunten

Mooie sieraden . Snel geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Snel geleverd - Vriendelijk persoonlijk berciht

- Afhalen is vaak ook fijn

Pluspunten

Leuke site, vlotte service en levering

Voorraad vermoedelijk klein. Had wat uitgezocht, was enige dagen later toen ik wilde bestellen al weg.

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering.

Geen

Pluspunten

Wat is het toch een heerlijke winkel! Ik koop hier regelmatig. Weer een paar prachtige camee oorbellen aangeschaft. Tot de volgende keer!

Fijn dat je nu in een oogopslag kunt zien wanneer iets iets niet (meer) op voorraad is.

Pluspunten

Mooie website, snelle service.

Pluspunten

Snelle levering. Mooi verpakt Persoonlijke boodschap

Pluspunten

Levering op tijd en persoonlijke benadering (briefje in de bestelling) vind ik erg leuk. Al met al heb ik de perfecte oorbellen voor mijn bruiloft gevonden!

Pluspunten

snelheid en mooie producten

Pluspunten

Goeie service. Snelle levering. Mooie oorbellen en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Mooi verpakt. Ik raad deze site zeker aan.

Pluspunten

goede kwaliteit en snelle levering

Pluspunten

Super! Vlugge levering, en ook dienst na verkoop is perfect!! Hele mooie artikelen

Geen

Pluspunten

Snelle en keurig verzorgde levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke uitleg op website.

Bij parelsnoer spijtig geen bijpassende oorbellen.

Pluspunten

Pluspunten

Prachtige sieraden, krijg een mail als het verstuurd is, persoonlijk kaartje erbij wat het nóg specialer maakt, mooi crepe papier erbij in de kleur van het sieraad voor als het een cadeau is voor een ander. Kortom..een héél tevreden klant!!!

Ben zeer tevreden over Aurora Patina dus ga zo door!

Pluspunten

de levering klopte geheel

Pluspunten

Snelle levering!

Geen, 1 keer wat besteld en ging goed!

Pluspunten

Snelle levering, sieraden waren zeer netjes verpakt in een mooi doosje. Ze doen wat ze beloven. Perfecte service.

Alles was perfect.

Pluspunten

Dit bedrijf verdiend een pluim! Telefonisch direct bereikbaar, goede uitleg per telefoon en men denkt ook mee en geeft prettig advies. Snelle levering. En het leukste... de jarige was er blij mee! Dank ook voor het inpakken en het geschreven kaartje!

Géén!!! Heel attent en oplettend meegedacht van dit bedrijf, dat de factuur naar mijn mail werd verstuurd, omdat de oorbellen een cadeautje waren.

Pluspunten

Hele mooie oorbellen die zeer snel geleverd zijn. En dat ook nog in een leuke verpakking met persoonlijk kaartje :-).

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh