Pluspunten

Supermooie producten, snelle levering, goed verpakt, leuke persoonlijke boodschap erbij.

Pluspunten

Afgelopen zaterdag heb ik mijn Jugendstil ketting met granaatjes ontvangen.Het is een prachtige ketting waar ik erg blij mee ben.De verpakking was tot in de puntjes verzorgd ,er zat zelfs een beschrijving van de ketting bij!Heel leuk! De ketting zal ik met veel plezier dragen!Ook uw webshop is heel erg mooi . Vriendelijke groet,Ineke

Geen

Pluspunten

service en snelheid

assortiment nog verder uitbreiden

Pluspunten

Prima service en levertijd

Pluspunten

duidelijke weergaven van sieraden!

Pluspunten

Prachtige zilveren sieraden gekocht met mooie perfecte edelstenen! Supersnel in huis en verzorgd ingepakt! Een kadootje erbij! Een handgeschreven kaartje heel attent! Zeer tevreden! Dit was de 1e keer dat ik hier wat heb besteld maar koop zeker meer sieraden bij Aurora Patina! Groeten, Anna Johanna

Geen verbeterpunten!

Pluspunten

Mooie oorbellen, snelle levering

Pluspunten

snel en netjes en ook nog een persoonlijk kaartje.

Pluspunten

Ontzettend persoonlijke service! Ik was opzoek naar oorbellen die zouden passen bij de labradoriet ketting die ik al had. Ik mocht foto's opsturen van mijn ketting en er zou een passend setje oorbellen uitgezocht worden. Resultaat: helemaal tevreden met het ontvangen setje, dankjewel!

Pluspunten

Snelle bezorging. Goede respons

Pluspunten

Prachtige sieraden, geweldige service, mooie en handige website. Je krijgt heel snel antwoord op vragen, en ze denken met je mee.

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering en bovenal...prachtige sieraden waar ik héél blij mee ben. Kom dus regelmatig even snuffelen en gisteren weer een ketting gekocht waar ik erg naar uit kijk;)

kan niets bedenken

Pluspunten

mooie oorbellen en goede levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering mooie oorbellen

Pluspunten

Heeeel vlotte en vriendelijke communicatie met zeer snelle verzending! Top!

Pluspunten

Snelle levering, netjes ingepakt, persoonlijk briefje (!) er bij, erg leuk! De oorbellen die ik besteld had zijn prachtig!

Pluspunten

Snelle correcte levering. Goede prijs/ kwaliteitverhouding.. Was ook leuk om een persoonlijk geschreven kaartje mee te sturen met de bestelling.

Gewoon lekker doorgaan zo !!

Pluspunten

Snelle bezorging Goede en persoonlijke klantenservice

Pluspunten

Oorbellen zijn prachtig en snel geleverd. Leuk ingepakt, dus ook als je iemand wilt verrassen een echte aanrader!

Pluspunten

snelle bezorging goed product

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kan u niet beoordelen. Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen en deze is van zondag 26 februari

Pluspunten

Keurige bestelling en verpakking

Certificaat van echtheid bij de stenen

Pluspunten

Positief!

Pluspunten

snelle bezorging

Pluspunten

Snelle levering en het persoonlijke kaartje erbij om mij plezier toe te wensen met mijn aankoop...echt helemaal super!

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh