Snelle levering. Goede kwaliteit

Gewoon goed

Goede kwaliteit die overeenkomt met de foto en beschrijving op de webside. Snelle levering en mooi verpakt!

Goed en snel

Fijne webshop

Ik ben zeer tevreden!!

Duidelijke webshop, snelle levering, en de oorbellen vind ik prachtig.

De Krikor groen collier kristal was nog mooier dan foto op website!

Vlug na bestelling ontving ik het Krikor groen collier kristal. Dit collier vormt een mooi geheel met oorbellen met smaragden. Het is een echte aanrader! Ik zal er nog veel plezier aan beleven. Magda

Mooie sieraden

Oorbellen en een ring besteld. Kreeg vervolgens een heel attent berichtje dat de stenen in deze sieraden niet matchend waren én er werd een duurder alternatief geboden. Zonder bijbetaling! Hoe fijn is dat. Vervolgens ontving ik het pakketje de volgende dag al. Kortom: een prima ervaring!!!

Blij met mijn oorbellen, erg mooi!!

Snelle levering en ook aan een gewone verpakking is veel aandacht geschonken. En erg leuk is het visitekaartje met een persoonlijke tekst. Mooie website!!

Mooie oorbellen

De oorbellen zijn goed verpakt in een brievenbuspakje. De levering is snel en netjes afgehandeld. Klasse.

Mooie hebbedingen!

Mooi product

Mooie oorbellen, snel geleverd

Heb ketting met bijpassende oorbellen besteld. Echt een mooie set!

Perfect.

2 paar mooie oorbellen besteld. Keurig verpakt en snel verzonden. Leuk handgeschreven kaartje erbij. Prachtige mooie oorbellen ook. Zeer tevreden.

Kan alleen over de levering berichten omdat het een verjaardagscadeautjes is.

De levering en bestelling was dik in orde.

Goede, snelle service, fantastisch product

Ik was al lang op zoek naar een paar mooie, echte zilveren oorbellen met clips, voor mijn vriendin. Dit is blijkbaar heel moeilijk te vinden. Ik vond ze bij jullie, kreeg zeer vlug mijn bestelling, waardoor ik ze haar nog kon geven op Valentijn. Hartelijk dank!

Prettig

Duidelijke site. Snelle levering, het was er binnen een dag, en voorzien van een kaartje met een persoonlijke boodschap, wat ik erg attent vond. Helemaal prima

Mooi oorbellen

Snelle levereing en goede kwalitijd en mooi . Raad deze zeker aan

Vallen mij toch wat tegen

Ik vind ze minder mooi als op de foto

Mooie sieraden en assortiment

Ruim assortiment en mooie verschillen sieraden. Vriendelijke klantenservice. Netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede service

De mensen bij Aurora Patina hebben zich werkelijk 100% ingezet toen er bij PostNL een foutje dreigde te ontstaan. Er is heel prettig direct contact mogelijk en het probleem werd meteen opgelost. Daarnaast heeft Aurora een prachtige collectie en ben ik er nog lang niet uitgewinkeld!

Helemaal goed!

Mooie armbandjes, met zorg verpakt en een alleraardigst handgeschreven kaartje erbij. Hier word je blij van!

Mooie Producten, Persoonlijke aandacht.

Een tijdje geleden een parelketting gekocht als cadeau voor mijn vriendin. Prachtig product met mooie parels, hoge kwaliteit zeker als je kijkt naar de prijs. In het doosje zat nog een bedankbriefje, een persoonlijk detail wat je niet zo vaak ziet. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit en mooi verpakt.

Zeer ruime keuze aan mooie æsieraden

Duidelijke foto's, goed beschreven, redelijke prijzen en snel bezorgd.

Ik kan niet anders dan zeggen dat ik tevreden ben. De oorbellen zijn zeer mooi en waren ook goed verpakt.

Prachtige oorbellen en snelle levering

Prachtige oorbellen en snelle levering.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh