Goede, persoonlijke service

Mooie sieraden die snel en netjes bezorgd worden! Ik ben erg tevreden! En een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Mooi

Snel geleverd en mooi ingepakt

Fijne website, mooi ingepakt en super snel verzonden. En natuurlijk mooie sieraden!

Super levering

Super snel, mooie strakke oorknopjes voor een super prijs. Heel tevreden, zowel met service als met het geleverd product.

Klantvriendelijk

Mijn bestelling was precies zo als op de foto,s was aangegeven. Een snelle levering. En ook nog leuk ingepakt!

Zeer mooie sierraden

Leuke webshop

Leuke webshop en de service is heel erg goed! Ben blij met de aankoop. De klantenservice is makkelijk bereikbaar en vriendelijk en er worden passende oplossingen geboden. Ik kom zeker terug.

Snelle afhandeling, verzorgde verzending, vlotte, adequate en plezierige communicatie.

Daar weet ik niks aan toe te voegen. Succes!

Prachtig!!!

de oorbellen die ik bestelde(2 paar) zijn in het echt nog veel mooier dan op de website. Ze waren keurig verpakt en daar zat een handgeschreven kaartje in. Heel attent. Met de kerstdagen zie ik er top uit met mijn PRACHTIGE OORBELLEN!

heel erg goed!

Alles is naar wens gegaan!

Uitstekende afwikkeling

Bestelling werd snel bezorgd, super netjes ingepakt en met een persoonlijk handgeschreven boodschap. Kleine moeite maar dat vind ik nou getuigen van betrokkenheid! Erg leuk!

Uitstekend!

Had een probleempje met de bestelling, maar dat is supergoed opgelost!

Snelle levering en producten voldoen aan verwachting

Mooi collier hier besteld die de volgende dag al binnen was. Echt net zo mooi als op de foto’s. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Netjes en degelijk verpakt, prachtige oorbellen; ben er erg blij mee!

Heel mooie oorbellen.

Heel mooie oorbellen, maar de kleur viel mij tegen. Het was heel anders dan op de computer. Spijtig. Voor de rest goede en verzorgde levering.

echt goede persoonlijke service en snelle levering!

oorbellen besteld en ik had wat vragen hierover en ben heel vriendelijk en snel geholpen!

Zoals altijd is mijn pakketje supersnel geleverd ( volgende dag) mooi verzorgd en ingepakt, echt een kadootje voor mijzelf.

snelle levering, mooi product!

snelle levering, mooi product!

Hele snelle levering en product is zelfs mooier in het echt.

Met oorstekers niets mis mee.

Negatief tot op heden niet mijn betelde oorstekers ontvangen en wel betaald. 2 dagen geleden is er gemaild, morgen bezorgen niets ontvangen, 1 dag daarna ontving ik weer een mail met dezelfde mededeling, wordt morgen bezorgd, nog niets ontvangen. Hoop nu dat het pakketje vanmiddag in de bus valt. Wacht het maar weer af.

Super! Zorgvuldig en op tijd geleverd!

Ik zou de volgende keer weer bij deze winkel bestellen. Ik wil het armbandje kado doen. Het was heel zorgvuldig en leuk verpakt en het werd tijdig geleverd. Ik had het laatste armbandje. Ik vraag me af of de voorraad dan weer wordt aangevuld. Dat zou top zijn, mocht ik hetzelfde armbandje weer willen bestellen voor een ander.

Hartstikke blij met de ring en ik had ze gebeld over een vraag, deze is super beantwoord. Dus ik kom zeker terug.

Niets op aan te merken

Mooie oorbellen, leuk verpakt met persoonlijk berichtje. Vervolgens in handig en stevig kartonnen doosje opgestuurd, dat “gewoon” in de brievenbus past. Helemaal blij!

Boven verwachting

Goede service, snel, vriendelijk en prachtige sieraden.

Artikel conform de op de website getoonde afbeelding. Snelle levering en duidelijke communicatie.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh