Prettige snelle service!

Mooie oorbellen, mooi verpakt met lief kaartje erbij, maakte het heel persoonlijk! Dank!

Prachtige luxe leren juwelenkoffer besteld die keurig binnen een paar dagen geleverd werd.

snel en correct

Betrouwbare onderneming die de koop snel, efficiënt en goed verzorgd afwerkt.

Snelle vriendelijke levering prachtig product!

De parels die ik bestelde zijn echt heel mooi. Het was snel in huis mooi ingepakt met een vriendelijk en handgeschreven kaartje. Daar hou ik van. Bedankt.

Lovely packaging

Goed!

Goede service en prachtige sieraden

Ik vond de website makkelijk en de communicatie met de webwinkel prettig verlopen. Mijn bestelde oorbellen zien er heel mooi uit.

Top webwinkel

Fijne betrouwbare webwinkel met mooie sieraden. Al meerdere keren iets besteld en ik ben altijd blij verrast dat de sieraden nog mooier zijn dan op de foto! Groeten van een vaste klant.

uitstekende service

Prachtige sieraden, snel verzonden

De sieraden die ik tot nu toe bij Aurora Patina heb gekocht zijn prachtig, en van hoge kwaliteit. Snel en netjes verzonden, super service.

Contact telefoon goed

positief

U heeft zich steeds keurig aan de afspraken gehouden voor wat betreft de levertijd en dat vind ik een groot pluspunt. Bij de 2e bestelling lag er een visitekaartje bijgesloten waarin ik werd bedankt voor het vertrouwen . Deze tekst was met de hand geschreven, en dat was een verrassing voor mij, want dit maakte het erg persoonlijk. Eigenlijk een klein gebaar, een met de hand geschreven bedankje, maar voor mij was het heel veel waard. Dus ik zal u zeker aanbevelen wanneer de vraag wordt gesteld. Hartelijke groet Boukje.

geweldige service

goede en snelle service, nu hopen dat het bij mijn trouwjurk past

Leuk verpakt. Snelle service.

Product is snel besteld zonder enige moeite en rap in huis be werd verstuurd met track en trace code en afgeleverd door de brievenbus sneller dan ik verwacht had.

Mooi product en een snelle levering

Snelle levering en mooie ketting.

Met héél veel zorg verpakt

Ik kocht een vintage hanger en werd gewaarschuwd voor imperfecties, maar wat ik kreeg was echt prachtig! Ook de verpakking was heel netjes met daarbij een handgeschreven kaartje. Geen twijfel mogelijk, iemand heeft hier zijn best voorgedaan. Wat mij betreft een echte aanrader!

Prachtig product! Prettig contact! Goede verzorging En de levering supersnel!

Geweldig mooi!

Een uniek en prachtig sieraad aangekocht bij Aurora. En in het echt nog mooier als op de site. Ik ben er zeer blij mee en draag het nu al elke dag. Dank jullie wel voor de snelle afhandeling en de mooie verpakking

Superervaring!

Eerste keer dat ik hier bestelde. Heel blij met de mooie juwelen die erg snel werden geleverd met een persoonlijke boodschap erbij.

Mooie armbandjes met hun naam voor mijn kleindochters ontvangen. Blij mee.

Prachtige parels gekocht

Ik zocht al een tijdje naar vintage sieraden en ben erg blij met mijn aankoop!

Prachtige sieraden, fijne winkel

Altijd een feest om te shoppen bij Aurora Patina. De sieraden zijn prachtig, van goede kwaliteit. Je krijgt het heel mooi verpakt thuis gestuurd, met een persoonlijke groet erbij. Kijk, daar houd ik van.

vlot en correct

maar geen verrassingseffect ...

Alles prima!

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh