Achterkantjes voor mijn oorbellen besteld. Redelijke prijs, goede kwaliteit en snelle levering.

Mooie oorknopjes, precies wat ik zocht

Super blij mee

Hele goede en snelle service. Maar bovenal:mooie oorknopjes voor een goede prijs,top

Mooie oorbellen, snel ontvangen.

Ik ben heel blij met de oorbellen. Zijn precies zoals op de foto. Ook snel per post ontvangen.

Happy

Nog niet mogelijk....om mijn aankoop te beoordelen. Maar jullie attente en snelle levering is prima.

Aangezien ik nu op reis ben, heb ik mijn aankoop nog niet kunnen zien. Zodra ik thuis ben, zal ik graag reageren.

Razend snel in huis.

Op zoek naar oorbelstoppertjes kwam ik de gewenste tegen op jullie site. Heb de besteld en de dag erna kreeg ik ze al binnen.. Super

Hoge kwaliteit

Hoge kwaliteit zilver en edelsteen, snelle levering, goede prijs/kwaliteit, er zat een persoonlijke notitie bij.

Mooie ring, snel bezorgd

Mijn ring met groene barnsteen kwam snel mijn kant op. Het is een mooie ring. Enige minpuntje is dat de steen aan één kant wat uitsteekt van de ring. Dat had wel netter gemogen.

zeer fijne benadering

bedankt voor de snelle levering en attente verpakking met een persoonlijke wenskaartje erbij. ik blijf hier terugkomen!

Zeker een aanrader

Mooie oorbellen en snelle levering

Snelle levering. Leuk dat er een kaartje in zat.

Snelle levering, mooie artikelen, prima contact en service

5 sterren , enthousiast !

Dank je wel voor snelle service en handgeschreven kaartje . De oorbellen zijn om door een ringetje te halen !!! Hartelijk dank en hopelijk tot de volgende order !

verrassend

ik kreeg een prachtig pakje met lief briefje erbij! Erg blij met mijn aangekochte sieraden alleen ik heb 1 paar oorbellen die ik te klein vind... moeilijk inschatten op een plaatje ;-) die ga ik terugsturen. Maar de rest PRACHTIG voldoet aan verwachting!

uitstekend

super service! netjes verpakt,en een persoonlijk handgeschreven kaartje. top!

Prima product en hele snelle levertijd,

Prima product en snelle levertijd!

Voor vier uur besteld de volgende dag al in huis toppie

Perfect geregeld

Is allemaal keurig en netjes geregeld geen negatieve punten

Mooie oorbellen gekocht, snel ontvangen, ben er blij mee!

prachtige oorbelllen daar komen er meer van

voor het eerst mooie oorbellen gekocht.Rozenkwarts in echt zilver.Zo ontzettend blij mee.In 2 dagen had ik ze al als een cadeautje in gepakt met leuk kaartje erbij. Ook de prijzen zijn super mooi.

Mooi

goedkoopste, snelle verzending, prima product

op internet prijzen vergeleken, hier gekocht

Super ervaring!!

Voor mijn oudste dochter een prachtige armband besteld, die heel snel geleverd werd. Mijn dochter is heel erg blij met de armband. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij deze winkel.

Prima site

Ik ben erg blij met mijn oorbellen! Op dinsdag besteld en op woensdag ontvangen,prima service. Ik vind aurora Patina een aanrader. Erna

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh