In het echt ziet de oorbel er wat goedkoper uit, wel mooie vorm en lengte

Mooi ontwerp, goede lengte maar de zilverkleur ziet er goedkoper uit dan op de afbeelding.

Snel en perfect

Snelle service en goede levering. Mooie oorbellen

Mooi en leuk verpakt.

Mooie sieraden en een prima service.

Mooie sieraden en een prima service.

Mooie sieraden

Het zijn hele mooie oorbellen, ze waren re groot voor mij en ik dacht dat je ze niet kon retourneren, maar aurora patina reageerde direct dat ik ze kon retourneren, hele goede service waar ik ik heel blij mee was, dank hiervoor, Vriendelijke groed Rianne van wijk

mooie oorbellen, makkelijk en snel geleverd

Leuke kleurtjes. Dragen heel aangenaam.

Orgineel

Hele aparte oorbellen, leuke klassieke kleuren. De afbeelding op de oorbellen is vintage achtig, lief! Blitse oorbellen! Top!

Heel tevreden

De bestelling én levering gingen heel vlot. Het werd zelfs sneller geleverd dan stond aangegeven op de website. De juwelen zien er heel mooi en kwalitatief uit. 1 klein minpuntje: ik had verwacht/gehoopt dat de juwelen in een doosje of mooi zakje zouden zitten in plaats van in een standaard plastic zakje.

Snelle service.Mooi product (zoals op de foto). Mooi verpakt.

Voldoet voor 100% aan mijn verwachting!

Voldoet voor 100% aan mijn verwachting.

Heel snel levering

Goede winkel! Mooi producten.

Prima kwaliteit oorbellen, snel bezorgd

Ik heb 3 paar oorbellen besteld. Kwaliteit is prima en de bezorging was snel. Ook prima verzorgd ingepakt in een zakje en kadopapier.

Een heel vlotte levering,kon niet sneller,1dag!,,,,,

Snelle service. Website een beetje zozo Product is zoals verwacht

Prachtige oorbellen voor goede prijs

Zeer mooie en goed afgewerkte oorbellen voor een hele goede prijs. Snelle verzending in leuke kado verpakking, goed verzorgd allemaal!

ik ben nog nooit teleurgesteld met aankopen bij dit bedrijf

ik koop al jaren bij Aurora en ik heb alleen maar goede ervaringen. De enkele keer dat ik me genoodzaakt voelde om iets terug te sturen werd e.e.a. vlot en naar tevredenheid afgewikkeld

Correcte en snelle opvolging! Zeer goede service!

Zeer tevreden! Hierdoor zal ik zeker in de toekomst nog iets anders bestellen.

Excellent interaction

Zeer mooie keuze en snel verstuurd. Ook uitstekende feedback and hulp (per email) wanneer ik een vraag had over de versturing.

Snelle bezorging en mooi sieraad

Het collier werd snel bezorgd. Erg leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat. De parels zijn van mooie kwaliteit.

Snelle verzending. Goede service

Snelle levering Per ongeluk verkeerde gekregen.Mocht verkeerde houden en ontving de dag er na het juiste produkt Goede service dus!

Snelle levering, mooie sieraden.

Goed bevallen

Razendsnelle bezorging en oorbellen die in het echt nog mooier zijn.

Vertrouwd adres voor mooie nieuwe maar ook Gebruikte historische sieraden.

Leuk geholpen bij de aanschaf toen een keuze niet zo goed beviel bij mijn echtgenote. We zijn blij met wat we nu met jullie hulp hebben gekozen.

Geweldig winkel

De bestelling en levering en de communicatie is super. Precies zoals je verwacht en wil van een winkel. Super bedankt.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh