Mijn ervaring is buitengewoon goed

De hele afhandeling sprak mij zeer aan was keurig. Er zat zelf een handgeschreven kaartje bij wat ik heel attent vond en ook zeer waardeer. Ik zal jullie dan ook aanraden bij kennissen. Groet Pamela

uitstekend

Goed product, deskundige leveringsservice en persoonlijke aandacht bij specifieke vragen. Prettig bedrijf

Leuke spullen.

Super blij met mijn oorbellen. Ben alleen bang dat de armband stuk gaat bij het dragen, zonder sluiting.

Helemaal goed

Snelle levering. Goed bereikbaar. Klantgericht. Mooie sieraden.

Uniek

Fijne snelle bezorging. Feestelijke verpakking en een leuk met de handgeschreven kaartje! Een fraai kado!!

Keurige snelle levering

Overzichtelijke site, duidelijke foto’s Omschrijving bij meerdere producten is hetzelfde. Ook als er wat speciaals is zie je dezelfde tekst bij verschillende producten. Dat is bijzonder. Bestelde product is conform de foto, snel geleverd en prima verpakt.

prachtige oorbellen

erg mooie artdeco oorbellen. Snelle levering

Goede communicatie, en snelle levering.

Mooie oorbellen en een duidelijke uitleg over de levering

Geweldig , echt Super.

Heel mooi ingepakt. Met zoveel passie. Ook de orbellen waren precies zoals op het plaatje. Zo blij mee. Ria

mooie, goed draagbare oorbellen - heel vlot geleverd.

Hoewel ik het altijd lastig vind om digitaal iets te bestellen is deze aanschaf me prima bevallen. De op de site mooi ogende oorbellen zijn ook in het echt mooi en goed draagbaar. De oorbellen zijn ook verrassend snel geleverd.

Prachtige oorbellen

Snelle levering, goed verpakt in een brievenbusdoosje maar ook in een mooi zakje met een lief kaartje erbij en minstens zo mooi als op de website (de sluiting bleek zelfs beter dan op de foto). Helemaal blij!

Mooie oorbellen

Netjes en leuk verpakt, kadootje! Levertijd zoals beloofd door Aurora Patina.

Het handgeschreven kaartje was voor mij vond ik een geweldige toegevoegde waarde!

Groot assortiment en uitstekend service

Ik was op zoek naar een statement grijze parel ring en ik heb hem hier gevonden. Precies zoals op de website vermeld stond en met alle kenmerken zoals beschreven. Mijn keuze was snel gemaakt toen ik de ring zag. De parel ziet er mooi uit, als een echte, goede kwaliteit voor de prijs. Ik ben blij met mijn aankoop. De levering ging snel en goed verzorgd en mooi ingepakt. Ik zal zeker terugkomen voor andere sieraden.

goede ervaring

Ik geniet buitensporig van mijn mooie siereadendoos die keurig op tijd arriveerde. Mijn dank hiervoor

Prima service .

Nadat ik dacht verkeerde oorbellen te hebben verkregen, werd ik direct geholpen en bleek ik wel degelijk de juiste oorbellen te hebben gehad. Excuses gemaakt en ik werd echt zeer goed en vriendelijk behandeld . De oorbellen zijn prachtig. Heel erg bedankt. Cuneke de Lange

Mooie sieraden met een top service!

Een prachtige ketting besteld, omdat het een presentje was had ik even contact opgenomen en de communicatie verliep erg prettig! Voor de volgende verjaardag kijk ik weer op Aurora Patina!

Persoonlijke benadering en goed contact!

De vraag was niet aan mijn aandacht ontsnapt maar er was in de pc iets niet oké en zijn er een aantal mails kwijt. Ik heb een fijne ervaring met jullie. Bijna nergens tref je zo n persoonlijke benadering. Het voelt bij jullie of je écht in een winkel bent ipv online. Heel plezierig!!! Ook de manier van verzenden met een leuk strikje en een geschreven kaartje. Super

Prachtige oorbellen

Oorbellen kwamen snel aan, netjes verpakt. Oorbellen zelf zaten in een schattige verpakking waardoor het voelde alsof je een cadeautje uitpakte. Ze schijnen echt prachtig in het zonlicht, ik ben er blij mee

Mooi product. Snel geleverd!

Voor het eerst besteld bij deze webwinkel en ik ben heel tevreden. Mooie ketting (van mijn favoriete merk), mooi verpakt (voelt echt als een cadeautje voor mijzelf) en super snelle verzending. Heel blij mee. Top!

Snelle en vriendelijke service

Leuk als je op zoek bent naar een uniek cadeau. Ik had de manchetknopen snel binnen inclusief lief bedank kaartje.

Beetje anders dan verwacht!

Ik meende rode oorbellen gekocht te hebben, maar het zijn roze! Niet echt de kleur die me goed staat! Kunnen zulke kleine artikelen niet kleiner verpakt verzonden worden?

Erg blij met mijn nieuwe oorbellen.

Snelle en nette levering van een paar mooie oorknopjes.

heel mooie collectie

De oorhangers zijn werkelijk prachtig, ik draag ze momenteel. Ik hou van die antieke stijl. Overzichtelijke webshop, gemakkelijk kiezen, bestellen en betalen.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

Acerca de Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

Comentarios sobre el Kiyoh