Ervaring volgens het boekje

Hier een hor besteld die bij nader inzien toch niet gebruikt was. Ondanks het feit dat de verpakking open was konden we hem retourneren (op eigen kosten) en we kregen binnen een paar dagen het geld terug

Prima product met duidelijke handleiding, snel geleverd

Prima product met duidelijke handleiding, snel geleverd. Verduisterend en soepel open en dicht te schuiven.

Fantastisch en snel

Supersnel geleverd en ongelooflijk hoe snel ik een reactie kreeg via email en chat.

Prima service.

Aan de hand van het nummer in het raam is de bestelling heel eenvoudig. Binnen 4 dagen werd het rolgordijn geleverd en het hing in een kwartier. Heel blij mee.

Vlot geleverd, nette prijs.

Beduidend goedkoper dan bij Velux zelf. Spullen zijn vlot geleverd. Echter de bestelling was verdeeld in 2 zendingen, wat niet helemaal duidelijk werd aangegeven.

Snel geleverd, in goede orde en een mooie prijs

Compleet

Heel duidelijke webwinkel. Heel gemakkelijk om de juiste maat te kiezen.

Goede en solide aankoop

Werd netjes op geleverd , goede service en degelijke dakraam voor een scherpe prijs .

Super snel onder service garantie

4 jaar geleden een Velux raam en rolgordijn gekocht. En het gordijn ging buiten de garantie stuk. 3 dagen later een nieuwe ontvangen onder garantie. Wauw wat een service.

Onjuiste informatie op website, accepteert geen retouren

Dakraam gekocht en geleverd gekregen. Helaas bleek bij het nameten, dat dit raam niet zou gaan passen en wil ik retourneren. Volgens hun website is dit geen enkel probleem, zolang het in de originele verpakking zit en binnen 14 dagen aangevraagd wordt. Zo staat het duidelijk op hun specifieke informatiepagina over retouren op hun website vermeld. Nadat ik de retouraanvraag heb ingediend, wordt simpelweg gezegd dat bedrijven (ik heb mijn bedrijfsnaam bij de bestelling opgegeven) geen retourrecht hebben. Dit blijkt uitgesloten in de algemene voorwaarden, maar dat staat NERGENS op hun informatiepagina over retourrecht vermeld. Op hun pagina staat dus onjuiste/onvolledige informatie, wat wettelijk niet mag. Toch blijft dakraampje bij hun weigering het raam terug te nemen. Nu zit ik dus met een nieuw dakraam van 700 euro dat niet past. Ik bestel hier dus nooit meer, en dat is jammer voor hen want ik moet nog 5 huizen renoveren.

Prima bedrijf

's morgens besteld en dezelfde dag opgehaald, helemaal goed!

Gewoon prima!

Dakraampje heeft precies geleverd waar ik om vroeg en mooi op tijd afgeleverd; helemaal prima!

makkelijk bestellen

Netjes volgens afspraak geleverd

Snel, goede screens en rolgordijn in huis!

Ik vond snel mijn weg op de website en de producten die ik nodig had. Fijn dat er na bestelling nog een check gedaan wordt of ik het juiste type besteld had! De producten zelf waren snel in huis en makkelijk te monteren. top!

Voor herhaling vatbaar!

Goede website en prijzen. Snel geleverd!

Super service.

Reageren snel en ik heb 2x over zonder problemen wat kon ruilen.

Goede pasvorm

Eenvoudig en makkelijk te monteren

Aanrader om je spullen te bestellen

Het op de internetsite selecteren wat je wilt hebben is gemakkelijk. Het bedrijf is heel klantvriendelijk. Vragen worden snel beantwoord. De levering deze keer heeft wel 5 dagen gekost.

Fantastisch, snel en goedkoop

Met twee dagen ons dakraam van Fakro binnen. Supersnel en dus konden we lekker door met klussen.

Levertijd op de site klopt niet

Bij Dakraampje een product besteld omdat dit binnen een werkdag geleverd kon worden. Ik had daar de iets hogere prijs voor over. Uiteindelijk bleek het gewoon direct via Velux geleverd te worden, net als bij de andere site en duurde het ook bijna een week.

Goed product en snelle levering

Product is zeer makkelijk te installeren. Levering niet zo snel als op de website staat, maar toch snel genoeg

Super snelle reactie

Levering Velux dakramen was perfect, snel en betaalbaar. Op zaterdagavond zelfs reacties op vragen via de chat.

Snelle levering en fijne website

Prijs kwaliteit is goed

Product goed, communicatie liet te wensen over (onbeleefd)

Het geleverde product was prima. Het tijdstip van levering wordt eenzijdig bepaald. Toen wij contact zochten met het verzoek om (in verband met ziekenhuisbezoek) de dag van levering aan te passen, werd dat in eerste instantie genegeerd. In tweede instantie werden we afgescheept met een 'dat is helaas niet mogelijk'. Uiteindelijk werd de dag van levering aangepast, maar op klantonvriendelijke wijze. Zo was de communicatie kortaf en onvriendelijk en werd er niet meer gereageerd op ons bedanken en gedag zeggen. Geen prettige ervaring.

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem

Over Dakraampje.nl

Dakraampje.nl is de grootste online dealer van de meest bekende dakramen en raamdecoratie producten in Nederland. Als enige online dealer leveren wij 99% van de VELUX en Fakro raamdecoratie uit vooraad direct naar de klant. Wij staan bekend om onze klantvriendelijkheid en service. Naast onze online verkoop van dakramen en raamdecoratie hebben wij een landelijke montage service!