Zeer goed geholpen en goede kwaliteit

Hebben zelfs gebeld ook over eventuele kwaliteit. Onze nabestellingen reeds gedaan. Vriendelijk en goed geholpen

Top & perfecte service

Top service en levering volgens afspraak

Snelle en goede service

opmaak service gratis een super service. vriendelijke jonge dame die de opmaak regelt en communiceert. komen zeker vaker voor onze reclame dingetjes bij jullie terug!

Niet heel tevreden, duurde te lang

Rommelige organisatie, moest veel bellen om mijn bestelling in orde te krijgen. Vervolgens waren spandoeken fout gedrukt. Service is daarentegen goed, want ik kreeg wel gratis alles opnieuw gedrukt. Duurde al met al veel te lang.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Al jaren bestellen we hier spandoeken, levering op tijd. Als er een probleem is, wordt het keurig opgelost.

Ging super eenvoudig en snel.

snel en netjes geleverd

Goede ervaring, we hebben al meerdere keren een spandoek besteld naar volle tevredenheid.

Goede kwaliteit doeken en snel geleverd! Er stond 7 dagen maar kreeg het na twee werkdagen al binnen. Super goed! Doek zag er ook nog mooi uit.

Super mooi geweldig spandoek ontvangen

Mooi spandoek en snel geleverd

Het was weer perfect geregeld!

Heb nu 4x gebruikt gemaakt van de "abraham en sarah" service. Opmaak door de reclamespecialisten. gewoon goed!

Zeer goed, betrouwbaar, exact zoals afgesproken

Nu al meerdere keren zeilen/doeken besteld tot grote tevredenheid. Goede online hulp, op de afgesproken tijd/dagen geleverd, in zeer goede kwaliteit. Wat bij een ander behoorlijk richting de 200 loopt heb je hier voor 50 in huis.

top geregeld

mooie snelle levering en kundige behulpzame mensen aan de telefoon

Was top

Ja was top

Uitstekende communicatie snelle levering en kwalitatief goede spandoeken die wij al jaren hier afnemen

Prijselijk

Netjes en snel geleverd

Na het inleveren van een foto en tekst voor een banner kreeg ik snel een voorstel. Binnen een paar dagen is de banner geleverd. Ziet er netjes uit!

een blijvende vakantie herinnering op een goede kwaliteit doek

ons balkon uitzicht afgedrukt op een poster, een blijvende vakantie herinnering op een goede kwaliteit doek

Ze hebben een prachtig spandoek gemaakt. Goed contact en snelle levering. Ik bestel altijd hier, en blijf dit ook zeker doen.

Inmiddels voor de tweede keer een groot vlaggendoek (4x3m) besteld bij Reclamespecialisten. Door de grootte van het product contact gezocht met de klantenservice. Daar ben ik prettig, meedenkend en klantvriendelijk te woord gestaan. Ik zou dit bedrijf daarom aanraden aan anderen voor dergelijke producten.

Goede service.

Goede kwaliteit en levering

Het spandoek was een last minute bestelling, maar het was op tijd afgeleverd en zag er super uit.

prima meedenk service

dame waarmee ik mail wisselde was servicegericht

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.

Dit keer minder goed

Vlag is vlot geleverd. Bedrukking erg goed. Alleen kon de vlaggenstok niet door de tunnel. In het midden was een lijm lijn. Ik heb eerst de tunnel helemaal.los moeten halen en daarna de rand weer moeten lijmen. Op mijn mail geen antwoord. Jammer.

Mooi spandoek

Snelle levering, goedkoop, spandoek als aanmoediging hardloopwedstrijd groot succes. Systeem gaf te lage resolutie aan maar kwaliteit ook vd gebruikte foto’s was prima. Zal zeker deze leverancier weer gebruiken

Markweg 43651

6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.