Mooi spandoek

Snelle levering, goedkoop, spandoek als aanmoediging hardloopwedstrijd groot succes. Systeem gaf te lage resolutie aan maar kwaliteit ook vd gebruikte foto’s was prima. Zal zeker deze leverancier weer gebruiken

Top service!

Elke keer als ik iets bij reclamespecialisten bestel krijg ik de beste service. Mensen denken graag met mee. Ook al kom ik weer met een hele strakke deadline er wordt altijd gekeken of ze kunnen helpen. Deze service is echt niet vanzelfsprekend.

Precies zoals verwacht en ruim op tijd. Netjes verpakt.

Een top product met goede begeleiding samengesteld.kwalitatief erg goed.zeer zeker aan te bevelen

fatsoenlijk

makkelijke bestelsite, een minpuntje is dat je eerst het doek moet kopen en daarna pas het bestand kunt door geven welke mogelijks niet goed is terwijl je bij een ander dit voor de aankoop weet.

Goede kwaliteit producten

Goed te bereiken bij vragen. Mooi product geleverd.

Mooi product afgeleverd.

Na wat miscommunicatie in het begin door een foutje in het mailverkeer is alles in orde gekomen. De bestelde magneetplaten zien er erg goed uit en worden graag gebruikt.

Super tevreden

Al sinds enkele jaren bestel ik hier mijn banners. Altijd mooi op tijd geleverd, nooit problemen. Echt een aanrader.

super

Ontzettend veel medewerking gehad en dus een mooi product samengesteld, ben er erg blij mee.

Mooi ontwerp

Gekozen voor een persoonlijk ontwerp. Goed dat ze telefonisch overleg hebben om de wensen duidelijk te maken. Mogelijkheid om na eerste ontwerp nog eea aan te passen, is heel fijn. Tevreden!

Mooie kwaliteit en goede ondersteuning.

Mooie kwaliteit banner. Ook erg fijn dat er goed geholpen is met de opmaak zodat het eindresultaat erg mooi was. Ook prima op tijd geleverd. Heel erg tevreden dus!!

Goed bevonden. Ik heb ervaring met jullie diensten. Dus raad ik iedereen aan voor samenwerken met u bedrijf.

Hele goede evaring

Makkelijk snel en professioneel.

Goede, snelle service. Product ook top

Snel en goed geholpen.

Alles naar verwachting.

Bestelgemak, snelle levering, goede kwaliteit.

Goede service!

Netjes en heel vriendelijk geholpen, ook met de opmaak. Op tijd de vlag binnen.

Toppers

Al jaren klant bij deze drukkerij

Prima en snel

Spandoek besteld met foto erop van totaal 3.00 x 75 cm. Perfecte printkwaliteit ringen stevig ingeslagen en het doek heeft paar dagen regen perfect overleefd. Levering was erg snel zoals beloofd en de prijs prestatieverhouding vind ik zondermeer heel erg goed. Aanradertje voor iedereen.

Gewoon perfect

Dit is nu het 5e (Abraham/Sara) spandoek wat we hebben besteld maar de opmaak service is gewoon perfect. Ik upload een foto en wat tekst en zij maken er weer iets moois van. Iedereen blij en gelukkig.

excellent

excellent

Super product voor een hele mooie prijs

Top service.

Zeer professioneel voor een betaalbare prijs

In een week tijd twee spandoeken laten maken, een voor een Abraham en een voor een uitvaart. Er is goed met ons meegedacht en het resultaat was beter dan gehoopt.

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit en communicatie. Verrassend goedkoop voor een mooi verjaardagsdoek voor mijn dochter.

kundig en klantvriendelijk

prijstechnisch gezien goede kwaliteit en professioneel

Op verzoek werd een mooi ontwerp aangeleverd!

Markweg 43651

6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.